• [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HAHAHAHAHAH ROBIN WESLEY WILDE BIJNA NIET GAAN SLAPEN EN OM 12 UUR NAAR DE MEDIA MARKT GAAN VOOR DAT SPEL HAHAHAHAHAHAHH


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    hadden al die jongens uit jullie klas het ook allemaal over zo een nieuw spel ofzo, Modern Warfare 3 ofzo HAHA.
    iemand kwam serieus het laatste uur met zo een Media Markt tasje de klas binnen lopen 0.0


    jup er zit in jongen bij mij in de klas die had hem vannacht dacht ik gehaald... en toen heeft hij de hele nacht gespeelt.. kwam met rode ogen op school xd en hij zag er echt kapot moe uit xd


    What's so bad about being different?

    Niallator schreef:
    (...)nu moet Lianne, dan moet Robin, dan moet ik en dan jij pas weer (:

    Ow, maar het is toch al een week geleden dat ik voor het laatst geschreven had, ik dacht dat ik allang al weer aan de beurt was ;p


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    hebben jullie trouwens mijn tweet gezien haha ;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is juist het punt, ze heeft nog nooit gedaan als dat en normaal ik ze ook gewoon normaal enzo, maar ze is nu ook al een paar dagen chagrijnig omdat ze mijn tweets enzo had gelezen en het niet vond kunnen dat ik mensen heb die zo close voor me zijn terwijl ik ze op het internet heb ontmoet. en ik krijg nu zo'n gevoel dat ze jaloers is ofzo omdat zij dat dan niet heeft. maar dan snap ik ook weer niet waarom ze dan jaloers zou zijn op mij, want kijk naar mij dan daar zou ik niet jaloers op worden al haar zijnde..

    maar ik ga ophouden met mijn gezeik en over vrolijke dingen praten, yippie zo een leuk gesprek over regenboogpony's xdd
    ja sommige mensen zeggen tegen mij; ik zou niet zomaar afspreken met mensen van internet hoor, nou ik heb Joella en Lieke al 3x gezien, en jullie komen naar mijn verjaardag, jullie betekenen gewoon super veel voor me, en ik heb het er voor over om mijn vriendinnen hier een keer niet te laten komen naar mijn verjaardag maar jullie te laten komen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haha, omg wesley tochxd
    nouja wij staan ook vroegen op voor 1D. en al die dingen, als hun blij zijn met dat spel xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Maar wat moet zij sowieso op Twitter als ze er niks aan vindt & er zelf geen account heeft? Een beetje jouw Twitter in de gaten houden? Ehm, als ze er niks over wilt weten, moet ze het gewoon niet lezen.
    En mocht ze jaloers zijn, dan denk ik eerder dat ze jaloers is op ons, dat ze denkt van: ''Kut, kon ik maar zo met Fabienne overweg, kon ik haar maar helpen,''

    haha ik dacht dus bijna precies het zelfde, maar ik zie wel hoe het verder loopt. Ik hoop dat ze morgen weer gewoon normaal kan doen enzo D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OneThing schreef:
    hebben jullie trouwens mijn tweet gezien haha ;$


    Jaaaaaa. <33


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    OneThing schreef:
    haha, omg wesley tochxd
    nouja wij staan ook vroegen op voor 1D. en al die dingen, als hun blij zijn met dat spel xd

    zij hebben precies hetzelfde als wij xdd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OneThing schreef:
    hebben jullie trouwens mijn tweet gezien haha ;$

    OEH, WELKE??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Niallator schreef:
    (...)ja sommige mensen zeggen tegen mij; ik zou niet zomaar afspreken met mensen van internet hoor, nou ik heb Joella en Lieke al 3x gezien, en jullie komen naar mijn verjaardag, jullie betekenen gewoon super veel voor me, en ik heb het er voor over om mijn vriendinnen hier een keer niet te laten komen naar mijn verjaardag maar jullie te laten komen.


    sorry dat ik het zeg,
    maar ik denk dat het nu veel gezellig wordt ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik zou het ook voor 1d hoor ;D


    What's so bad about being different?

    AHAHAHAHAH ZE HEBBEN HET NU OP SLAM FM OOK OVER MODERN WARFARE 3 EN ZE GAAN ER STRAKS EEN VERLOTEN XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    haha ik dacht dus bijna precies het zelfde, maar ik zie wel hoe het verder loopt. Ik hoop dat ze morgen weer gewoon normaal kan doen enzo D:


    En anders kom ik eens een keertje bij je school langs eens kijken wat ze dan moeten. Ook al zijn ze langer, maar maakt niet uit.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    in mijn vriendengroep is het echt heel verschillend hoe ze reageren als ik over 1D begin.
    2 beginnen vrolijk mee te praten.
    1 vind het irritant.
    en de andere 6 die zeggen er niks over en gaan zelf een gesprek beginnen..
    en 2 daarvan hebben nu iets nieuw bedacht om mijn aandacht te krijgen. ze waren vandaag de hele tijd mijn naam aan het roepen maar ik was met iemand anders in gesprek dus toen riepen ze ONE DIRECTION en toen keek ik wel om.. dus zij zeggen zo: "oooh ja die moeten we vaker gebruiken! XD"


    every little thing is gonna be alright.