• Ik zie iedereen met 'n Tumblr toch, en ik heb laatst dus mijn Tumblr met 2500 followers weggedaan omdat ik er gewoon geen zin meer in had eh. Dus nu vragen zoveel mensen om me heen van; 'Waarom verwijderde je je Tumblr, hij was zo interessant?', of 'Waarom heb je geen Tumblr, het lijkt me dat je heel veel gave dingen post?'

    Jonguh, iedereen wil me weer op Tumblr hebben, alleen ik weet niet of ik dat wel wil AHAHA. Ik bedoel, het was leuk om me te uiten d.m.v kunst, maar ja. Eh.


    Toch maar even om het topic nuttig te houden; hoe jullie me nu kennen, zou mijn Tumblr interessant voor jullie zijn?

    En wat vinden jullie van Tumblr?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk niet :3 -sorry-
    En ik heb net tumblr. :'D

    Zoals ik jou ken, denk ik wel dat jouw tumblr interessant zou zijn ja.
    Maar je moet geen tumblr gaan maken omdat iedereen dat leuk vindt. Het lijkt me dat je hem wel met een reden hebt verwijderd, dus ja. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen Thumblr. Ik snap niet hoe het werkt, en ik ga er ook niet aan beginnen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Interessant: Ja
    Gebruik ik Tumblr: Soms

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 16:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind tumblr awesome hoewel ik geen account heb.
    Should i.. should I not...

    ik zou je tumblr wel stalker als je er een had ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hangt er vaaf wat je gaat posten. Als het foto's gaan worden van je postzegel Met jou weet je het maar nooit! verzameling, pas ik. Maar als je interessante quotes of foto's gaat posten van dingen die je aanspreken, zou ik het wel eens willen zien *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Hangt er vaaf wat je gaat posten. Als het foto's gaan worden van je postzegel Met jou weet je het maar nooit! verzameling, pas ik. Maar als je interessante quotes of foto's gaat posten van dingen die je aanspreken, zou ik het wel eens willen zien *O*

    Ik postte vroeger altijd inspirerende dingen en tattoodesigns. En kunst. En quotes van bekende filosofen. En ook m'n eigen kunst. Maar ik verwijderde m'n Tumblr door tijdtekort, ghehe. (no_chears)
    Maar nu heb ik ineens bakken met tijd.
    (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk dat het best interessant zou zijn, maar ik snap geen ene fuck van Tumblr en doe er dan ook niets mee. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb tumblr sinds een week, ofzeau. Het heeft me echt eeuwen gekost om te snappen hoe het in elkaar zit. O': Maar stiekem moet ik bekennen dat ik het toch vooral voor Weheartit doe, want daar heb ik bijna 400 followers, en van Tumblr kun je veel plaatjes en dergelijke halen, dus dan kan ik zo meer posten op Weheartit. :'D
    Anyways, of ik je follow hangt er vanaf wat je gaat posten op je Tumblr.Als het zo'n saai, mainstream ding wordt met lovequotes en pics van "cuuuute guys <33333333" (lees: 1D) dan hoeft het niet van mij, want daar zijn er al een stuk of 1000 van. Maar je lijkt me niet echt zo'n persoon die dat soort dingen post, hehe.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik postte vroeger altijd inspirerende dingen en tattoodesigns. En kunst. En quotes van bekende filosofen. En ook m'n eigen kunst. Maar ik verwijderde m'n Tumblr door tijdtekort, ghehe. (no_chears)
    Maar nu heb ik ineens bakken met tijd.
    (wbw)

    Genoeg tijd om voor een paar dagen jaren bij mij in Tilburg te komen wonen&mijn huiswerk te maken&sociaal te zijn?*O*
    Ot, dat klinkt best interessant Vooral van die designs:9~


    Let it come and let it be

    Jackal schreef:
    (...)
    Ik postte vroeger altijd inspirerende dingen en tattoodesigns. En kunst. En quotes van bekende filosofen. En ook m'n eigen kunst. Maar ik verwijderde m'n Tumblr door tijdtekort, ghehe. (no_chears)
    Maar nu heb ik ineens bakken met tijd.
    (wbw)

    Jij moet weer terug op Tumblr.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind tumblr echt saai worden na een tijdje. Ik had het iets van twee/drie jaar geleden een account en zat er toen ook heel veel op, maar nu zou ik dat echt niet meer kunnen :')

    Maar ik denk dat die van jou wel interessant zou zijn ja(krul)


    As travars

    Jouwe zou interessant zijn, want jij bent Colibre, en jij bent sexy :3
    Maar ik gebruik Tumblr niet, want ik vind het useless.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik snap echt helemaal niks van tumblr. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Synyster schreef:
    Jouwe zou interessant zijn, want jij bent Colibre, en jij bent sexy :3
    Maar ik gebruik Tumblr niet, want ik vind het useless.

    Stfu Sandra, jij bent lekker.

    At the rest:
    I'll give it a shot, denk dat ik d'r morgen een aanmaak. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)