• Hoi!

    ik wou dus even vragen.
    Gaan jullie uit met nieuwjaar? en waar gaan jullie dan naartoe?
    ik wil dit jaar uitgaan, maar heb niet echt een idee wáár ik naartoe wil.

    x

    Ja. Dat probleem heb ik ook, maar ik denk dat ik gewoon naar vriendjes ga (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zit dan vierentwintig uur binnen, ik vind vuurwerk doodeng. :$


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Meep.
    Ik ben wel eens uitgeweest met nieuwjaar, naar de stad gewoon, op een groot plein waar ze dan aftellen enzo blabla. Maar meestal blijf ik gewoon lekker thuis met m'n family. x'] omdat ik vuurwerk haat.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 13:06 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nohh, het eerste deel vier ik gewoon bij mijn vader, en daarna ga ik door naar vrienden. Maar als ik uit genoeg zou zijn om uit te gaan zou ik gewoon naar de stad gaan met wat vrienden(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, ik vind vuurwerk wel mooi maar echt eng!
    daarom wil ik niet thuis blijven, want hier doen ze echt zo eng met vuurwerk.
    =p

    Ik zit meestal samen met mijn eigen gezin + het gezin van een vriendin van me. Daarna, als het nieuwe jaar begonnen is, ga ik naar buiten een beetje de wijk doorlopen en iedereen een gelukkig nieuwjaar toewensen en een praatje maken :3.


    i put the fun in funeral

    Ik weet het niet. Misschien doe ik iets met mijn vriend ofwel blijf ik gewoon thuis omdat hij plots beslist heeft om met vrienden weg te gaan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zit vast op een familiefeestje so no party for me...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben dan in Berlijn *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil heel graag uitgaan, en van mijn ouders mag het ook, alleen het probleem is dat ik pas 15 ben, en al mijn andere vrienden al 16, 17 of soms 18. Dus die kunnen alle clubs in, behalve ik.
    Maar goed, misschien doen we wel een feestje bij iemand thuis, want haar ouders zijn dan weg dus dat is dan wel erg leuk [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmm.. ben niet zo van uitgaan. Denk ook dat het merendeel van mijn vriendinnen niet mag van hun ouders.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Met nieuwjaar ben ik lekker thuis ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nop, ik vier het met familie/vrienden door lekker te eten, spelletjes te doen en om 12 uur vuurwerk afsteken ;D oh, en daarna conferences kijken :3


    Destroy what destroys you.

    Ik ga heel misschien naar Bibelot in Dordrecht.
    Maar ik denk/hoop dat ik gewoon hier bij mijn vrienden blijf.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga weg met vrienden, weet wel nog niet waarheen (:


    Never run out of reasons to smile...