• Hello,
    Dit is echt een van de domste redenen om huisarrest te geven.
    Ik en vriendin hadden logeergeval, met nog een vriendin. En onze 'vriendjes' waren op stap. En toen was het half 3, en toen kregen we ineens een smsje' met erin; Bel je me even. Zo'n gratis geval x'D. Dus wij bellen, zeggen ze; Ja, we komen nu wel even naar jullie toe. Nja, lachen toch. Wij vet stil naar benenden, half op de bank in slaap gevallen, zegt ineens die andere vriendin; Ja daar zijn ze! Wij naar buiten, IN ONDERGOED. Best koud trouwens, maargoed. Waren ze echt smoor jong. Wij vet ouwehoeren, en praten. MAAR WEL HEEEEEL ERG ZACHT. Niemand had last van ons. Dus het was ondertussen al half 4, kijken we om, staat ineenskeer de moeder van me vriendin daar in de deuropening te schreeuwen; En nu al de sodemieter naar binnen. Serieus, ik ben nog nooit zo bang geweest voor 'n ouder x]. Wij doei zeggen, en naar binnen gaan. Worden we de volgende dag wakker, dikke week huisarrest, --' En we stonden nog niet eens 2 meter van der huis af, en niemand heeft last van ons gehad/ En de buurman kwam zelfs nog eventjes met ons praten! Ik vind het niet best met dit weer om huisarrest te geven ;x

    xox Malou [Fabulous] & Me.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    whaha ik heb het al gehoord maar eigenlijk zou mijn ma dat ook doen hoor ;x


    We can only learn to love by loving.

    Jeez ,

    zwaar kut voor je .

    ik kan het me levendig in beelden hoe het gegaan is :')


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Is al een topic over.


    Wie du mir, so ich dir.