• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *hier stond de beginpost*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ff snel abo voordat ik mijn bedje induik
    Slaap lekker iedereen!]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    even abo en even mijn laatste post voor de gemakkelijk
    Clyde
    Ik pak een stoel en ga voor het tafeltje zitten. 'uhh nee ik heb eigenlijk weinig speciale hobbies,' zeg ik voorzichtig. man wat ben ik hier slecht in. 'meneer,' voeg ik aan mijn zin toe

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:36 ]

    ABO


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Uit paniek druk ik dan maar mijn lippen op die van haar. Nee, nu ik eindelijk binnen ben laat ik me niet zomaar weer wegsturen. ik wist waar het kantoor van de high Priestess was, hopelijk waren we nog net buiten hoor bereik. En de kus zou ook wel helpen om haar stil te houden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Slaap lekker ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    thankyouu.
    *gaat typen voor Aisara*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    oh, en night-night Edhelia! (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Clove McCarthy
    Ik wil hem van me af duwen, maar doe het niet. Concentreer je op je doel.
    Ik duw Dream van me af en glimlach.
    'Je charmes werken niet bij mij,' zeg ik.
    'High Priestess.Nox! Kom alstublieft naar de plek van het geluid want ik denk niet dat ik hém niet verder kan sleuren!' roep ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ben er weer ^^ abo]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Aisara Féria
    Ze stiet een hoge, enigszins enge lach uit. "Ach, kom op. Bloedlust krijg je pas in je laatste jaar, dus daar hoef je je nu nog geen zorgen om te maken. En bovendien: wat is er dan beter dan dit leven? Met je saaie ouders in een saai rijtjeshuis wonen en naar een saaie school gaan met saaie mensen en 's avonds saai huiswerk maken en gewoon... saai zijn?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    'Natuurlijk wel,' fluister ik met een glimlach. Ik druk haar zachtjes tegen de muur ik boor mijn blik in die van haar.
    'Wil je weten waarom ik hier ben, Clove?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Joyce! *O*
    Dream is momenteel het House of Night weer in :'d]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat is er gebeurt met Amber? Zit ze nog steeds in de starbucks? Lekker vriendloos :p Zoiets dacht ik al Lizz ^^]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:43 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Jason Vane
    'we hoeven nog geen bleod te drinken?' vraag ik verbaasd. Awesome, een zorg minder. Dan nog zou ik de zon nooit meer zien.
    'Het is neit saai,' verdedig ik dan mijn oude leven maar. 'het was veilig en rustig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.