• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

Regels

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

[ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Quil
    Ik volgde Bella en keek even naar Jake, die met een pijnlijk gezicht lag. Ik wisselde even een blik met Embry.

We're all mad here. You'll fit right in.

[mijn pa is gestoord en mn ma ook kleed ze zich om en gooit ze kleding rixhting haar bed en doet wieeeeeeeeeeeeeeeeh bghoeg. alsof een bom ontploft en dat om fck 7 uur sochtrnds en toen zij ze fck droog ik ben gek ik ben melig ik ben koekkoek:(]

Jake
    Ik hoorde mijn naam dus keek op. "Hey Bella." Mijn stem klonk behoorlijk schor en ik kromp ineen toen er weer een pijn scheut door mijn rug ging.

Quil
    "Ik neem aan dat jullie even willen praten?" vroeg ik aan Jake en Bella. Zonder op een antwoord te wachten beende ik al de kamer uit.

Embry
    Ik volgde Quil zo snel als ik kon. "Goed idee." zei ik toen ik hem had ingehaald.

Jake
    "Hoe gaat het met je Bells?" Ik glimlachte naar haar.

Quil
    Ik lachte even en gaf Embry een klap op zijn schouder. "Zullen we wel in de buurt blijven? Als die twee nu ruzie maken, vermoord Bells hem."

bella
    'Het gaat, wel beter dan met jou. Wat is er gebeurd Jake'ik kon het niet laten om recht in zijn ogen te kijken. en daar trof ik zijn pijn al aan

Embry
    ik schoot in de lach. "Niet eens zo'n slecht idee."

Jake
    Ik hoeste even. "Embry belde dat ik terug moest komen." Begon ik. "Ik reed de weg op maar werd door een auto geraakt, de hufter is gewoon door gereden."

[ik ga nu echt doe maar iets met bells. tot morgen ik kom savonds wel online ga namelijk niet dansen]

bella
    'Stomme vent'gromde ik. Ik keek even naar hoe hij erbij lag en kreeg een brok. Ik zal die vent te pakken krijgen siste ik

Jake
    "Bella nee doe nou niet, het is het niet waard." Ik keek haar en glimlachte. Ik hield nog steeds van haar. Op andere manier maar ik hield wel van haar.

Quil
    Ik liet me op één van de stoelen naast de kamer zakken en sloot mijn ogen. Een gevoel van rust overspoelde me. Bijna viel ik in slaap.

[sorry, inspiratieloos]

bella
    Ik knikte. 'Jake ondanks alles houd ik nog wel van je.'Ik pakte zijn hand vast.
    [ ik zeg wel ik ga maar een uurlater zit ik er heel vaak no net als bij bellen]

Jake
    Ik glimlachte. "Ik hou ook van jou. Nu wel op een andere manier dan eerst maar ik hou wel van je." Ik kneep even in haar hand en hoeste opnieuw.

bella
    Ik glimlschte even. 'Jake gaat het wel?' zijn zicht werd wazig. 'Jake'riep ik in paniek
    [morgen verder?]