• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik knalde net niet tegen hem op. 'Ik belde Jake en toen nam er een man op en die zei dat hij verwond was'riep ik snel en bijna onverstaanbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik rende door het bos en kwam uit bij Embry. Bella was in paniek. Ik veranderde terug. "Hey."

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:41 ]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ehm jake ligt al in het ziekenuis. miss kun je naar embry toe waar een bella staat die in paniek is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "wat?" Riep ik in de war. "Bella waar heb je het over heb je niet gewoon het verkeerde nummer gedraait?" Bella keek in paniek om zich heen.

    [ok]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'nee embry echt niet ik probeer nog een keer' ik wwas helemaal in paniek door mij had hih het ongeluk. omdat hij voor mij kkwa. Ik draaide jake's nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    De telefoon ging opnieuw. Snapte ze niet dat de pijn in mijn hoofd hier alleemaal erger van werd?! "Hij heeft veel bloed verloren." Mompeld iemand vlak bij me. "Ik neem de telefoon buiten wel op." Er werd een deur open en dicht gedaan.

    Bella
    Weer nam er een onbekende op 'Halo is Jake gewond?' schreeuwde ik iets harder dan een gemiddelde mens in de horen. Ik keek er angstig naar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik voegde me bij Embry en een hysterische Bella, die in de telefoon aan het schreeuwen was. "Hey," fluisterde ik zachtjes tegen Embry.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Embry
    Bella schreeuwde totaal in paniek in de telefoon. "Bella geef me de telefoon!" Gehoorzaam gaf ze hem me en ik drukte hem tegen mijn oor. "Het spijt me, maar we zouden graag willen weten of onze 'goede' vriend Jacob Black gewond is?" Ik hoopte vurig dat er niets was. "Ja de jongeman heeft een auto ongeluk gehad, zijn motor is totaal kapot maar met hem zelf gaat het wel. U kunt langs komen in het St.Parkers hospitaal."

    bella
    Ik gaf Embry de telefoon en keek hem bang aan. Toen hij een bevestigd knikje gaf liep ik een stukje weg en ging in het natte gras zitten. Omdat ik zo hysterisch geweest was zou hij komen, hij zal wel niet goed opgelet hebben. Nu lag hij in het ziekenhuis. Tranenenkwamen naar boven en ik snikte

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "Oke dank u wel we komen er zo snel mogelijk aan." Ik hing op en liep naar Bella toe die in het natte gras zat. "Jake heeft een ongeluk gehad met zijn motor hij ligt in het St.Parkers hospitaal maar we mogen langs komen."

    bella
    Ik knikte en Embry hielp me overeind te helpen. In de auto staarde ik verdrietig voor me uit. Ergens ver weg hoorde ik Quil en Embry wel praten maar niet goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "We gaan nu naar het St.Parkers hospitaal." Ik keek Quil aan. "Ik zou het heel fijn vinden als je mee ging, ik weet niet of bella zich daar kan beheersen.

    [ehm ik zit al in de auto komen jullie ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan