• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Ik zuchte opgelucht. 'Dankje embry. Ik blijf vanacht weg. Ik ga wat jagen en nadenken' ik rende weg
    [slim jake slim]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik knik. "Is goed Bella. Loop hem anders vast tegemoed."

    bella
    Ik knikte en liep in de richting die embry me aangewezen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik kee haar na en schudden mijn hoofd. Wat een drama toch.

    Jake
    De klap deed geen pijn... Ik had pas pijn toen ik weer op de grond lag en echt de tijd had om pijn te voelen.

    bella
    Heel de nacht had ik in Jake's richting gelopen maar er kwam niemand. Ik besloot te bellen maar hij nam niet op. Zou hij me niet meer willen zien of was er iets anders aan de hand? Ik rende terug naar Jake's huis en besloot zijn geur te volgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    'Zou hij koorts hebben? Hij heeft zulke verhoging, dit is echt niet goed.' Ik herkende de stemmen niet en ik snapte ook niet waarom ze zich zorgen maakte. Wat was er nou gebeurd?

    Bella
    Ik rook op de grond hier was Jake geweest richting de snelweg. Ik keek zoekend om me heen nergens was hij te bekennen. Ik begon ongerust te worden en besloot te bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Het geluid van mijn telefoon deed pijn in mijn hoofd. "Is dat zijn telefoon?" Werd er gevraagt. "Ik denk het, wacht ik neem wel op." Het bleef eventjes stil. "Met Dr.Pryst." Werd er gezegt. "Ja.. Ja hij is hier maar hij heeft een ongeluk gehad." Wie had hij aan de lijn?

    Bella
    'w-wat'stamelde ik. Jake een ongeluk. Zo snel als ik kon rende ik naar huis ik moest iemand vinden van de roedel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik vroeg me af of Bella Jake al gevonden of gesproken had dus besloot haar te zoeken. "Bella?" Ik zag haar staan dus riep haar.

    [Haai, ben er. Waar kan ik inspringen, en wat is er gebeurd?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik rende zo hard als ik kon en kwam embry tegen. 'Embry Embry' riep ik in paniek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jake kwam terug nadat quil gebeld had maarn u blijkt jake een ongeluk te hebben]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "Bels? Bella wat is er?" ze leek totaal in paniek te zijn. "Bella wat is er?"

    [ik ben over 10 min weer online]

    Embry
    "Bels? Bella wat is er?" ze leek totaal in paniek te zijn. "Bella wat is er?"

    [ik ben over 10 min weer online]