• Dus wie van jullie gaat de film kijken zodra hij in de bios is? Ik wil hem heel erg graag kijken maar ik moet eerst nog even Eclips kijken

    En dan nog een vraagje voor iedereen die de trailer heeft gezien. Vinden jullie Edward ook minder knap met zijn nieuwe kapsel?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dus wie van jullie gaat de film kijken zodra hij in de bios is? Ik wil hem heel erg graag kijken maar ik moet eerst nog even Eclips kijken

    En dan nog een vraagje voor iedereen die de trailer heeft gezien. Vinden jullie Edward ook minder knap met zijn nieuwe kapsel?


    'when you want something fight for it as hard as you can because you get one lifetime to do this'

    ik heb ze met een vriendin gaan zien het was echt te gek
    maar ik vond wel dat ze soms andere delen in de film moesten zetten die in het boek voorkomen en nogal belangrijk zijn

    x


    'when you want something fight for it as hard as you can because you get one lifetime to do this'

    Ik heb hem gezien maar ik vind het echt jammer dat het tweede deel pas volgend jaar komt want al mijn favourite stukjes komen pas voor in het tweede deel.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb de film in de bios gezien, maar het eerste gedeelte vond ik ontzettend boring. Het 2e gedeelte was gelukkig een stuk spannender. En ja, ik vind Edward in dit deel ook minder knap.


    I love you Tim

    ben hem nu aan het kijken! moet je even op movie2k.to kijken.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik hou van de film! Ik vind het veruit de beste film van de Twilight-reeks...

    En op movie2k.to is de kwaliteit echt super slecht, voor die film toch.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Die film was ronduit gewoon saai. Srsly. Deel 3 blijft toch echt mijn favoriet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben naar de premiere geweest, en ik vond het keileuk. Ik vond Morgenrood ook het beste boek van de serie, en de film ook het beste. Het imprent stukje vond ik zo mooi gedaan, en de huwelijksreis ook. Ik vond het kortom een fantastische film.

    Oja, heeft er ook iemand zitten lachen toen Charlie zijn huwelijks toespraak deed?

    'Cause im a cop'
    'i know were i can find ya'
    'i know how to handle a gun'
    enzoverder... funny:D(Y)

    Op het einde is er wel zo'n schrik-moment, Bella die als vampier haar ogen opendoet.
    Het vampier worden en de geboorte van Renesmee is goed in scene gebracht, maar te kort.