• Dus wie van jullie gaat de film kijken zodra hij in de bios is? Ik wil hem heel erg graag kijken maar ik moet eerst nog even Eclips kijken

    En dan nog een vraagje voor iedereen die de trailer heeft gezien. Vinden jullie Edward ook minder knap met zijn nieuwe kapsel?


    Physics is awesome

    de nieuwe kapsels zijn echt lelijk, alleen Rosalie is wel mooi.
    ik ga er zeker heen als hij uit is

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:04 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind het boek verschrikkelijk, maar wil wel zien wat ze ervan gemaakt hebben.
    + Ik heb Edward nooit knap gevonden


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik vind het boek verschrikkelijk, maar wil wel zien wat ze ervan gemaakt hebben.
    + Ik heb Edward nooit knap gevonden


    *probeert iets te zeggen* Breaking Dawn/Morgenrood een verschrikkelijk boek? :|


    Physics is awesome

    Ik ga altijd met een vriendin omdat wij op de een of andere manier altijd heel erg hard lachen om die films en boeken. Maar we gaan wel wat later, omdat we weten dat we anders ruzie krijgen met fans wanneer we teveel lol hebben. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eyes schreef:
    (...)

    *probeert iets te zeggen* Breaking Dawn/Morgenrood een verschrikkelijk boek? :|

    Ja, ik vind eigenlijk Eclipse nog het leukste boek van allemaal, New Moon vind ik al helemaal vreselijk.
    Zoveel is voorspelbaar in Breaking Down en er gebeurt gewoon té veel in het boek, de zwangerschap was nog oké geweest maar al wat erbij komt vind ik gewoon irritant + ik vond dat Bella haar 'dood gaan' zo dom was beschreven.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik vind het boek verschrikkelijk, maar wil wel zien wat ze ervan gemaakt hebben.
    + Ik heb Edward nooit knap gevonden


    ^ this.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik niet, ik heb alleen Twilight gezien in de bios, en vond het het daarna niet waard om naar de andere films te gaan.


    As travars

    Nightlock schreef:
    Ik ga altijd met een vriendin omdat wij op de een of andere manier altijd heel erg hard lachen om die films en boeken. Maar we gaan wel wat later, omdat we weten dat we anders ruzie krijgen met fans wanneer we teveel lol hebben. :]


    Dan heb je zeker ook, Vampire sucks gekeken? Voor iedereen die niet van twilight houdt/het niet leuk vind en die Vampire Sucks nog niet heeft gezien voor jullie is het echt een hele goeie film


    Physics is awesome

    Ik ga naar de première !! ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan heb je zeker ook, Vampire sucks gekeken? Voor iedereen die niet van twilight houdt/het niet leuk vind en die Vampire Sucks nog niet heeft gezien voor jullie is het echt een hele goeie film


    Ja, die hebben we gezien, maar voor ons zijn de originele films en boeken zeker zo leuk omdat het ons zelf wel lukt het belachelijk te maken. Daar hebben wij dat soort films niet voor nodig.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Maitresse schreef:
    Ik ga naar de première !! ;D


    Ik wil ook naar de première maar dan begint ie pas om 0.05! Kijk, ik vind Twilight heel leuk maar mijn nachtrust gaat toch voor aangezien hij bij mij in de stad op dinsdag in première gaat


    Physics is awesome

    FashionChick schreef:
    de nieuwe kapsels zijn echt lelijk, alleen Rosalie is wel mooi.
    ik ga er zeker heen als hij uit is



    Emmett's kapsel is ook mooi hoor ;O

    Ik ga volgende week naar de marathon! :'DDDD


    Has no one told you she's not breathing?

    FashionChick schreef:
    de nieuwe kapsels zijn echt lelijk, alleen Rosalie is wel mooi.
    ik ga er zeker heen als hij uit is

    Edward is zooooooo fugly geworden!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou naar de marathon gaan met een vriendin, ik had er superveel zinin
    Maar nu mag ze niet meer omdat ze een onvoldoende had voor een onverwachts ak so.
    Dus nu moet ik wachten tot vrijdag of zaterdag avond
    En ik vind dat heel erg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one