• Dus wie van jullie gaat de film kijken zodra hij in de bios is? Ik wil hem heel erg graag kijken maar ik moet eerst nog even Eclips kijken

    En dan nog een vraagje voor iedereen die de trailer heeft gezien. Vinden jullie Edward ook minder knap met zijn nieuwe kapsel?


    Physics is awesome

    In die trailer, IK HOU VAN DAT MOMENT ALS DAT BED INSTORT!!
    Maar goed, ik ga vrijdag <3


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    ze lijken allemaal veel ouder en de kapsel van jasper en emmetxD ik ga zaterdag(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb hem gisteravond gezien. Ik vind hem vet. Ik kan niet wachten totdat die op dvd uit is en dat deel 2 uit is in de bioscoop. :D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 14:51 ]

    Ik ga hem dus morgen kijken! Mooi excuus om weer eens popcorn te eten


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    *probeert iets te zeggen* Breaking Dawn/Morgenrood een verschrikkelijk boek? :|


    Dan zal ik maar niet zeggen dat ik alle boeken verschrikkelijk vond en niet verder kwam dan hoofdstuk 8 van deel 1? (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Dan zal ik maar niet zeggen dat ik alle boeken verschrikkelijk vond en niet verder kwam dan hoofdstuk 8 van deel 1? (krul)


    Ik heb geen enkele boek gelezen.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Dan zal ik maar niet zeggen dat ik alle boeken verschrikkelijk vond en niet verder kwam dan hoofdstuk 8 van deel 1? (krul)


    You hate or you love it en een van de dames met wie ik morgen naar Breaking Dawn ga heeft ook alleen maar de films gezien


    Physics is awesome

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Ik heb geen enkele boek gelezen.


    Ik alleen tot hoofdstuk acht van Twilight, de rest niet. Ik heb wel de eerste twee films gezien, maar dat was omdat ik gedwongen werd ernaartoe te gaan voor verjaardagen van vriendinnen. En ik heb heel veel in pauzes aan moeten horen over de boeken en dat vind ik wel meer dan genoeg. Not my thing.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hihi, ik ben gisterenavond al geweest, hij is awesomeeeeeeeeee.


    I'm in love with you and all your little things

    ik moet wachten tot kerst ik ga met een vriendin alleen we wonen niet bij elkaar in de buurt en we zien elkaar pas weer met kerst dus ik ga pas met kerst IK KAN NIET ZO LANG WACHTEN

    Ik ga nu vertrekken om het de 2de keer te zien (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb hem nu twee keer gezien, ga volgende week nog een keertje :3


    To love is to destroy.

    Ik heb hem gezien. Dat is de eerste film waarbij ik zo hard gelachen heb (':


    Me so good.

    Ik heb hem eereergisteren gezien, en noem me nu een watje maar ik kon niet tegen het bloed en heb er uiteindelijk door gehuild


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb hem op internet gevonden en gekeken, freaking love the movie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.