• Dus wie van jullie gaat de film kijken zodra hij in de bios is? Ik wil hem heel erg graag kijken maar ik moet eerst nog even Eclips kijken

    En dan nog een vraagje voor iedereen die de trailer heeft gezien. Vinden jullie Edward ook minder knap met zijn nieuwe kapsel?


    Physics is awesome

    Ik ga volgende week woensdag 16:00 (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga hem zeker wel kijken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Starlight21 schreef:
    (...)


    Emmett's kapsel is ook mooi hoor ;O

    ja maar zijn gezicht is vervormd, in de vorigen was hij veel leuker


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see



    Man, ze hebben Edward echt verknald. Hij lijkt net op een chagrijnige puber.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ikke. zezein er alleemaal ouder oud.(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Edhelia schreef:
    Ik zou naar de marathon gaan met een vriendin, ik had er superveel zinin
    Maar nu mag ze niet meer omdat ze een onvoldoende had voor een onverwachts ak so.
    Dus nu moet ik wachten tot vrijdag of zaterdag avond
    En ik vind dat heel erg


    Ah, dat is jammer maar ja dat gebeurt helaas soms dat ouders niet mee werken. Ik probeer mijn ouders mee te krijgen naar de bios, waarom weet ik ook niet want mijn moeder valt in slaap of als ze wakker blijft dan levert ze commentaar op de film en mijn vader zegt helemaal niks


    Physics is awesome

    Jippie Breaking Down komt bijna uit:D
    Jammer dat het in 2 delen is. Dan nog maar even een jaartje wachten(A)

    16 November komt ook Twilight op tv (A) rtl5 om 20:30
    ik heb um al zo vaak gezien (heb hem op dvd) maar natuurlijk ga ik hem dan weer zien(baby):9~.


    Tsja iedereen heeft een smaak:) maar toch vind ik Twilicht geweldig en ook de andere delen zijn(Y)(H)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ik ga naar de nacht première met de vriendin van mijn broer, we wilden wel naar de hele marathon gaan maar ik zit op school tot 17.30.


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Ik ga met mijn zu, zusje en haar vriendin.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ga overmorgen samen met 3 vriendinnen er heen. Ik heb er erg veel zin in <3

    wat boeit een kapsel nou weer ?


    I solemny swear i am up to no good

    yee vrijdag ga ik erheen !!!


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Nou dat kapsel boeit (voor mij) omdat het hem ontzettend lelijk maakt, volgens mij hebben die film makers geen smaak. Dat doe je RP toch niet aan? Ik bedoel, als ik ooit een vriendje krijg en hij nam een kapsel dat hem niet staat dan zeg ik ook dat het lelijk is


    Physics is awesome

    Wat komt er de aftiteling dan? Ik ga vanavond, yaaay.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik moet gvd wachten tot vrijdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one