• Minn poll.
    Trouwens , deze poll is voor de mensen die mijn verhaal Je deteste ma vie lezen . (:

    Audacity schreef:
    (...)

    Wtf? Niet iedereen rond die leeftijd hoeft zo te zijn?


    Ik weet, maar ik baseerde 14 jarigen op jou :Y)

    ik overdreef, dat gaf ik toch toe? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Caribbean schreef:
    Sorry, lees ik niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    wtf wordt hier allemaal besproken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Sorry, lees ik niet.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik weet, maar ik baseerde 14 jarigen op jou :Y)

    ik overdreef, dat gaf ik toch toe? D:


    als jij het zegt.


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat doet het zeker wel. 14 jarige meisjes zijn onvolwassen en irritant als ik weet niet wat, en de meesten zouden nog voor jongetjes door kunnen gaan als ze hun haren knipten. (ik overdrijf, okay) De meesten 18+ers zullen 14 jarigen dus maar voor een ding leuk vinden, en da's niet hun persoonlijkheid.

    En dan zijn er nog de maatschappelijke consequenties (probeer maar eens aan je ouders te vertellen D: ). Nee dank je, ik hou het bij kwijlen over mijn leeftijdsgenoten, die zijn mooier, beter gezelschap en zijn een hoop minder gedoe :Y)


    Vooroordeel

    Ik ken genoeg lelijke meisjes van 19-20.

    En mijn vriend is ook 20 dus...

    Hale schreef:
    (...)

    Vooroordeel

    Ik ken genoeg lelijke meisjes van 19-20.

    En mijn vriend is ook 20 dus...


    Christ, get a life and go back to Steven. He's much nicer and I know that even before I've seen the newbie. Alhoewel, ik heb ooit eens gezoend met een twintigjarige. Maakt niet zoveel uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Christ, get a life and go back to Steven. He's much nicer and I know that even before I've seen the newbie. Alhoewel, ik heb ooit eens gezoend met een twintigjarige. Maakt niet zoveel uit.


    Het is stephen en bemoei je er niet mee.

    Hale schreef:
    (...)

    Het is stephen en bemoei je er niet mee.


    Ja, sorry hoor, maar breek jij geen harten zo? Ik zou als ik jou was erover nadenken als ik jou was en niet zoveel vriendjes hebben in zo'n korte tijd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Het is stephen en bemoei je er niet mee.


    On-topic would be nice? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat doet het zeker wel. 14 jarige meisjes zijn onvolwassen en irritant als ik weet niet wat, en de meesten zouden nog voor jongetjes door kunnen gaan als ze hun haren knipten. (ik overdrijf, okay) De meesten 18+ers zullen 14 jarigen dus maar voor een ding leuk vinden, en da's niet hun persoonlijkheid.

    En dan zijn er nog de maatschappelijke consequenties (probeer maar eens aan je ouders te vertellen D: ). Nee dank je, ik hou het bij kwijlen over mijn leeftijdsgenoten, die zijn mooier, beter gezelschap en zijn een hoop minder gedoe :Y)


    Mijn ex-vriend was onvolwassen en super irritant en is nu 19, toen 18. Nu jij weer :Y)

    Btw. Waar gaat dit hele topic over?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:22 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja, sorry hoor, maar breek jij geen harten zo? Ik zou als ik jou was erover nadenken als ik jou was en niet zoveel vriendjes hebben in zo'n korte tijd.


    Je kent het hele verhaal niet eens.

    De enige die er wat van kunnen zeggen zijn stephen en ik.

    ON:ik ga hem lezen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:22 ]

    xD

    Aparte opmerkingen maar ik ga je verhalen lezen dus dat is een pluspunt en daarna ga ik je poll invullen


    Physics is awesome

    Het zou slimmer zijn als je het in je story zelf vraagt. Daar krijg je tenminste geen reacties als: "Sorry, lees ik niet."
    Die kunnen tenminste volgen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rizardo schreef:
    (...)

    On-topic would be nice? :W

    Er zijn net nieuwe mods aangestelt hoor, ze kunnen het zelf ook wel aan (bloos)


    Let it come and let it be