• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)

Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:07 ]

-

Numméro 3:Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Rizardo Elliot
    Het deed geen pijn, en mijn vleugels zorgde er voor dat ik niet op de grond viel.
    'Wow, wat moeten mensen veel van jou houden,' snauw ik sarcastisch, waarna ik haar voet beetpak en haar, gezicht eerst, tegen de boomstam aansla.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jip: als Endure er om 6 uur nog niet is, dan laat ik hem weglopen, deal? :'D

Charis Athena
    Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik een woeste waakhond had of een enorme bodybuilder vriend, maar hij had gelijk; ik woonde hier alleen.
    "Uh, ja..." mompelde ik dus maar. Het was tenslotte wel een normale vraag. Gelukkig.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dream Amalys
    'Mooi, dan blijf ik hier nog wel even.' Grijnzend strijk ik de punt van mijn tong weer langs mijn lippen, waarna ik achteloos op de bank neerplof.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Charis Athena
    Ik stond weer even verbijsterd voor me uit te staren, voor ik me naar hem omdraaide.
    De jongen was neergeploft op mijn bank en keek grijnzend naar me op.
    "Zeg me dan op z'n minst hoe je heet."

Khee, dan maak ik dus geen kans.
    Nou ja, opzich wel gewend dat mijn personage's niet zo geliefd zijn, hoor, maar ach :W

Zahira Briiori
    Het was de druppel. Het laatste beetje dat haar werkelijke woede in haar losmaakte. Niet zijn woorden, wat hij zei liet haar koud.
    Een sissend geluid kwam over haar lippen terwijl ze een stukje van de boomschors uit haar lokken haalde, met twee slagen van haar vleugels stond ze voor hem, haar lange, slanke vingers sloten zich om zijn keel.

-

Dream Amalys
    Geen verzet? Geen slecht-geuitte woede? Dat had ik niet verwacht.
    'Dream,' mompel ik uiteindelijk.

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:36 ]

Ik moet gaan, schakel straks over op mn telefoon dan ben ik er weer x

-

Why not? Wie zegt dat je geen kans maakt? Vedran is onvoorspelbaar (wbw)

Charis Athena
    "Dream? Dat past niet bij je."
    Ik had een of andere duistere, mysterieuze naam verwacht. Dat paste veel beter bij hem.
    "Nou Dream, dan zou ik graag willen dat je nu mijn huis verlaat."

Rizardo Elliot
    'Haar vingers sloten zich om mijn keel, en hoe ik ook trok of schopte, ze liet niet los. Het zelfde, dierlijke geluid kwam weer uit mijn keel, hoewel het dit keer verstikt klonk. ademen werd moeilijk.

Dream Amalys
    'Ik heb mijn naam niet gekozen, weet je,' bits ik, waarna ik mijn voeten op de salon tafel leg. 'Plus, ik zit hier eigenlijk wel comfortabel.'
    als ze wilde dat ik weg ging zou ze me toch echt moeten dwingen, dacht ik met een lichte grijns.

Fffff... was deze RPG compleet vergeten. -facepalm-

@iedereen die meedoet aan Feral Heart: we gaan om 16.00 beginnen ^^

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Charis Athena
    Ik kauwde op mijn wang, nadenkend wat ik nu moest doen.
    "Je blijft gewoon zitten, hè, wat ik ook doe." zei ik uiteindelijk. Hij was onuitstaanbaar en ik kon er niets tegen beginnen.
    "Ik hou je in de gaten, hoor."

Valeria: YES YES YES. I'll be there :'D

@Val: Yay!