• Okeei, ik ben nu dus bezig met allerlei profielkeuze testen. Tot nu toe komt er NG uit, omdat je daar technische/medische vlakken mee kunt doen, maar ook meer op het sociale/culturele vlak. Zoals het nu lijkt ga ik NG doen met Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Geschiedenis, Engels, Nederlands, CKV, Duits, Wiskunde B en Muziek (of NLT).

Nu ben ik wel benieuwd wat voor een profiel jullie hebben gekozen, en wat voor richting de mensen in België gekozen hebben. En waarom. En als je er mee bezig bent wat je nu van plan bent te gaan doen, en waarom(:

[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:30 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik doe nu Natuur en Gezondheid. Al ga ik daar later niks mee doen :'D Ik wil namelijk naar de kunstacademie.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ik doe economie wiskunde omdat ik van wiskunde houd.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

In 4VWO heb ik Economie&Maatschappij gekozen, met Management&Oraganisatie, Wiskunda A, Economie en Geschiedenis in mijn profieldeel, en Aardrijkskunde & Biologie in het vrije deel. Al heb ik laatstgenoemde na één jaar (en een periode) laten vallen.

Nu studeer ik aan de Fontys Academy for Creative Industries in Tilburg. Ik volg de HBO-studie CE-IEMES, staat voor Commerciële Economie - International Event, Music & Entertainment Studies.

Ik ben eerstejaars, maar ben vooralsnog blij met mijn studie- en profielkeuze!

Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

Ik doe E&M wat houdt in dat ik economie, geschiedenis, wiskunde A, Frans, muziek, Engels, maatschappijwetenschappen, Nederlands, (tijdelijk) levensbeschouwing en (tijdelijk) kunst algemeen heb. En gym.
    Ik heb wiskunde A, Frans, muziek en maatschappijwetenschappen als keuzevakken erbij gedaan.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Belg hier. Ik zit nu in mijn laatste jaar economie - moderne talen en waarschijnlijk ga ik volgend jaar rechten volgen :Y)

Never run out of reasons to smile...

Als je NT/NG kunt moet je dat doen, daar kun je alles nog mee, helemaal als je er economie bij neemt.

Ik heb zelf NT met bio, Duits en Latijn.

EDIT; wut, mogen jullie geschiedenis bij NG?

[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:26 ]

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Taize schreef:
    Als je NT/NG kunt moet je dat doen, daar kun je alles nog mee, helemaal als je er economie bij neemt.

Als keuzevak kan je dat kiezen, ja. (:

wth.

Ik had EM met Aardrijkskunde en Maatschappijwetenschappen. Ik studeer nu rechten (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Taize schreef:

Ehh, ja. Maar dat is omdat ik TTO doe. Daarbij moet je een humanity hebben (Economie, Geschiedenis of Aardrijkskunde) dat is gewoon verplicht. Maar op normaal VWO kan dat bij ons niet. But anyway, ik denk wel dat ik Geschiedenis ga doen ipv. Economie, economie is ergens wel interessat, maar ik daarvan weet ik gewoon zeker dat ik er niets mee wil doen. Ik vind het wel grappig om wat basisdingen er van te weten, maar voor de rest niet.

[ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:32 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Atropos schreef:
    (...)

Ehh, ja. Maar dat is omdat ik TTO doe. Daarbij moet je een humanity hebben (Economie, Geschiedenis of Aardrijkskunde) dat is gewoon verplicht. Maar op normaal VWO kan dat bij ons niet. But anyway, ik denk wel dat ik Geschiedenis ga doen ipv. Economie, economie is ergens wel interessat, maar ik daarvan weet ik gewoon zeker dat ik er niets mee wil doen. Ik vind het wel grappig om wat basisdingen er van te weten, maar voor de rest niet.

Ah, zo. Bij ons mocht dat niet.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the