• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dat kan ook *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik start de hovercraft op en vlieg rond tot ik zie dat we in district 4 waren. Vanaf daar weet ik de weg, en vliegen we in een klein uur naar District 13.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Vanaf de stijging tot de landing was ze nerveus, ze durfde de reactie's bijna niet te zien. Onwillekeurig hield ze Zahira tegen zich aan.


    -

    [okay! *O*]

    Saph
    ik ben dood nerveus, zit constant aan mijn pak. Vandaag is de bruiloft van mij en fayan, en het liefst zou ik nu naar buiten rennen zodat eht kon beginnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    ik sloot de hovercraft af.
    'We zijn er.' Nit dat ik naar buiten wil. Ik ben hier net zo welkom als een ziekteplaag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Noooh, wacht.
    Chiara/ik wil(t) bij de bruiloft zijjjn o_o]

    Chiara Cinxi
    Met een zucht liet ze haar blik rondglijden, het was verdacht stil. Er leek iets aan de hand te zijn.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 16:04 ]


    -

    Lughnasadh
    Haar haren waren langer geworden; haar gezicht nog ingevallener. Ze had haar missies volbracht en onderwijl maar amper contact gehad met anderen, waardoor haar stem zwak was geworden van het bijna niet praten. Maar toch was ze nog even krachtig als vroeger; haar gevoelloosheid was echter verbeterd. Ze was flink gestraft voor het laten ontsnappen van een slachtoffer, en nu zou haar nooit meer zoiets gebeuren. Ze was net een robot nu.
    Ze bewoog zich tussen de opgetogen bruiloftsgasten door met een nietszeggende uitdrukking op haar gezicht. Een band voor feesten en partijen passerend, liep ze naar een stoel ergens vooraan en ging daar zitten. Vele mensen leken haar niet eens te zien door haar kleine gestalte en de saaie jurk die ze droeg - ze zag er nota bene uit alsof ze uit een District kwam nu, maar het was nodig. Ze had een nieuw mes, scherper en beter dan het oude exemplaar, verborgen onder die jurk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Iedereen werd helemaal gestoord van mij vandaag. Ik rende alle kanten op, alle hyperheid van de afgelopen 25 jaar kwam nu weer bijeen.
    We hadden welgeteld 2 maanden in ons huisje gewoond voordat de bruiloft helemaal geregeld was. Het waren twee perfecte maanden en nu kwam dan eindelijk waar ik zo naar uit keek. De bruiloft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wie van de twee moet Flap eigenlijk vermoorden? O':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    Stilletjes liepen we naar binnen. Hier was het het tegenovergestelde van stil. Het was zo druk dat er geen aandacht aan ons besteed werd.
    'wat is er aan de hand?' vroeg ik aan de eerste persoon die ik zag.
    'Er is een bruiloft1' riep de persoon vrolijk uit. duidelijk niet van District 13, die waren neit zo vrolijk.

    Saph
    alles ging fout. Ik kon Fayan's ijdelheid nu half begrijpen, ik zag er neit uit.
    ik had mijn tanden 10 keer gepoetst, mijn haar meerdere keren opnieuw gedaan, en bleef maar aan mijn pak prutsen. het was bijna tijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hè, wie komt er binnenlopen in een jurk/pak trouwens en wie staat er al? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Er.. ze kome gewoon beiden binnenlopen :'D
    en flap meot ze beiden vermoorden, anders vind ik het fucking zielig o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga gewoon heel hard falen en Dario, Cassie en Aurora er gewoon laten zijn. Pech, ze zijn teruggekomen voor de bruiloft ofzo. Ookal is dat stiekem best wel cheaten.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk beet ze op haar onderlip, Zahira werd aangestoken door de vrolijkheid en begon in haar handjes te klappen zonder duidelijke reden.
    'Saph en Fayan,' mompelde ze. Ze had ooit opgevangen dat ze verloofd waren, maar had er nooit bij stil gestaan om op hun bruiloft te zijn.


    -

    Fayan in een prinsessenjurk *O* !


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -