• Jaja, we gaan in Mei met school naar Berlijn.
    En ik weet niet of ik er zin in heb, of juist niet.
    Want we zitten zes uur achter elkaar in de bus.
    En mijn minst favoriete, met teveel energie gevulde leraar gaat mee. (Van Maatschappijleer.) Sterker nog, hij organiseert dat. En hij kan overdrijven, onzin uitkramen, niet normaal.

    Maar van de andere kant.
    Me likes Berlijn.
    En de teamleidster van VWO gaat mee, en die is awesome.
    En ik lig met drie vriendinnen op een kamer, als het doorgaat.

    Maar wéér van de andere kant.
    Er gaat heel veel geschiedenis in komen.
    En we eten pas om half negen 's avonds het avondeten, dat gaat een ramp zijn voor mij.

    Dus, wat zouden jullie ervan denken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I <3 Berlijn. Sowieso!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het fantastisch vinden, wij gaan met school niet veel verder dan een lokaal museum :'D.
    Hoewel we in de vijfde een uitwisseling hebben naar Italie, dat lijkt me chill :9~


    i put the fun in funeral

    Ik vond Berlijn eerlijk gezegd niet zo fantastisch, ik had er veel meer van verwacht. Ik snap het zelf ook niet, ik vind WOII interresant, maar Berlijn.. Weet 't ook niet.
    Maar het wordt vast wel gezellig!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het vreselijk vinden, maar dat is omdat ik niet hou van zulke schooldingen. En ik ben ook niet zo'n fan van Berlijn (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tsja, er zitten altijd minder leuke kanten aan. Toen ik met school naar Londen ging, ging er een leraar mee die het meest gehaat is op onze school. But I survived, het was echt een geweldige week. Dus als ik jou was zou ik hem gewoon proberen te negeren, of iig geen aandacht geven. Dan irriteer je je sowieso al minder aan hem.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gewoon gaan, en half negen avondeten is toch niet het einde van de wereld? :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Berlijn lijkt me geweldig vanwege de mode etc. Vorig jaar was Berlijn uit de reizenweek geschrapt anders was ik daar zeker heen geweest.

    En die minpunten lijken niet zo erg ;)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zaynette schreef:
    Gewoon gaan, en half negen avondeten is toch niet het einde van de wereld? :')


    Hm nee. Niet als ik optijd mijn lunch eet en om vijf uur met vol eet met koekjes. Haha.
    Maar als ik tegen vijf uur niets eet, dan wel. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben er nog nooit geweest... : (


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben in Berlijn geweest met school en nu houd ik mijn poot stijf. Ik weiger om ooit nog naar die klotestad te gaan. Ik heb nooit zo'n heimwee gehad.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gewoon gaan, is leuk ^^


    Life is hard and then we die

    Het lijkt me voor jou een geweldige ervaring maar ik zou pas om half negen eten ook niet redden. Dan verga ik gewoon van de honger

    Maar neem de voordelen en nadelen nog eens goed door en hoop dat die energievolle leraar dan ziek is


    Physics is awesome

    Hm, ik zou gewoon gaan. Misschien is het wel heel leuk en je kan vast wel een tas meenemen met gewoon koekjes en broodjes toch? Dan eet je dat gewoon als je honger hebt moet te doen zijn.

    Ik ben al 2x naar London geweest met school en éen keer Parijs, en die ene keer parijs was een 24-uurs race, ik was echt kapot maar het was zo de moeite waard.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jeeej, er is een starbucks in Berlijn. Of eigenlijk wel tien. :') Dat maakt het leven weer goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Berlijn is leuk hoor, als het maar gezellig is. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een vervelend gezelschap het kan verpesten, maar probeer je daar weinig van an te trekken. Het zou zonde zijn van je uitstapje.


    Have you ever been alone in a crowded room?