• I know, de titel is van een game, maar daar heeft de RPG verder niets mee te maken.

    Er bestaan vele mythen, legendes en volksverhalen over het "menselijk wezen dat zich in een dierlijk wezen kan veranderen", maar deze worden over het algemeen beschouwd als fabels. Vele, nietsvermoedende mensen weten niet dat zij zomaar het volgende slachtoffers zouden kunnen zijn...

    De dynastie der Feralis is een familie van weerwolven. Eeuwenlang was hun beleid rechtvaardig; ze leefden vooral afgezonderd van de mens en slechts mensen die hen zeer "getalenteerd" toeschenen namen zij op in hun familie door middel van een ingewikkeld inwijdingsritueel. Maar sinds er een tweeling geboren is, ging het mis. Deze jonge Feralii waren wild en losbandig en vertrokken van hun afgelegen huis richting een grote stad, die verdeeld was in een Noordelijke en Zuidelijke wijk. Beiden namen ze hun intrek in één van de wijken, midden tussen de mensen, kregen kinderen, en zetten daar de dynastie voort.

    In het begin hadden de twee nieuwe dynastieën nog wel contact met elkaar, maar later verwaterde dat. Het werd steeds sporadischer; steeds killer; tot het op een gegeven moment uitmondde in een soort machtsstrijd. De nazaten van de tweeling wilden niets liever doen dan beter zijn dan de ander. En daarvoor gebruikten ze hun wolf-onderdanen: willekeurig uitgekozen mensen die ze transformeerden. Deze mensen kregen de taak mee zoveel mogelijk andere mensen te ontvoeren door middel van hun nieuwe wolvenkrachten, zodat ook zij getransformeerd zouden worden. Tot het "leger" van het ene stadsdeel groter was dan dat van het ander...

    De sfeer wordt steeds grimmiger. Ook de mensen hebben iets in de gaten...


    De wolven:
    x De wolven veranderen één keer per maand tijdens volle maan. Op andere dagen zijn ze mensen, hoewel ze felgele ogen krijgen (dat is de reden waarom de meeste wolven in hun mensengedaante kleurlenzen dragen). Ook hebben ze scherpere nagels, een lagere stem en bij heftige emoties maken ze een soort huilend geluid dat veel gewone mensen niet kunnen verklaren.
    x De roedelleiders zijn de afstammelingen van de Feralis-dynastie. Zij bezitten de kracht wanneer ze maar willen in een wolf te kunnen veranderen, en kunnen ook mensen door een speciaal ritueel in een wolf veranderen. Feralii zitten VOL.
    x Als twee wolven een kind krijgen, bestaat er een kleine kans dat dit kind geen weerwolfje blijkt te zijn, maar een Felidae - een katachtige. Deze veranderen tijdens volle maan niet in een wolf, maar in een soort grote kat. Dit komt echter maar heel sporadisch voor, en alleen maar bij kinderen wiens ouders beiden wolven zijn. Felidae zitten VOL.
    x De wolven wonen in een groot pand aan de rand van hun stadsdeel. Voor mensen ziet het eruit alsof het al eeuwig in verbouwing is, omdat het afgezet is met rood-witte linten en borden aangeven dat er "instortingsgevaar" dreigt. Wie er echter toch naar binnen gaat komt terecht in lange gangen met overal deuren met nummers erop, waarin de wolven wonen. Helemaal aan het eind van de gang is er een deur naar de vertrekken van de Feralii, die veel luxueuzer ingericht zijn.

    Regels:
    - Alle standaard shizz
    - + lange posts! Natuurlijk hoeft het geen heel verhaal te worden, maar één regel is ook weer te weinig. Ik eis minimaal vijf regels van je, en dat is écht niet veel. (Meer mag natuurlijk altijd :'3]

    Rollen:
    Als je een rol wilt, hoef je alleen maar het volgende te posten in de aangegeven volgorde:
    Naam - Leeftijd - Geslacht - Ras (wolf/mens/Felidae) - Rang (Feralii/gewone wolf) - Stadsdeel (Noord/Zuid. Graag een beetje gelijk verdelen) - Uiterlijk (Link naar plaatje)
    Géén info over karakter, geschiedenis, et cetera. Dat wordt tijdens het spelen toch vaak vergeten, en al dan niet van afgeweken. Het is bovendien veel interessanter tijdens het spelen meer informatie over je tegenspelers te weten te komen.
    WOLVEN:
    Noord:
    - Ruth (Feralii) (Northanger)
    - Sky (Feralii) (LoganHLover)
    - Felicity (Ramsays)
    - Kyan (Felidae) (Fayan)

    Zuid:
    - Felicia (Feralii) (Felidae) (HurtedHeart)
    - Reina (Feralii) (Felidae) (Amycus)
    - Caleb (Felidae) (Rizardo)
    - Maeva (Lughnasadh)

    MENSEN:
    Noord:
    - Danica (Rizardo)
    - Pixie (Endure)

    Zuid:
    - June (Fayan)
    - Brandon (Vluuv)


    Ik begrijp dat dit nogal een duffe, lange lap tekst is, maar als je vragen hebt: stel ze vooral! *O*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:34 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik zal vanaovnd reageren (: zal rond half 9/9 uur worden


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sky - Feralii
    Ik keek glimlachend over alle gespannen hoofden heen. Al de doodgewone wolven die ik samen met mijn mede-Feralii had veranderd. Veranderd, zodat wij zouden winnen van Zuid. Vannacht was het zover. De maan scheen door een kiertje van de geraffelde gordijnen.
    Ik liep langzaam naar het raam en schoof het gordijn een stukje aan de kant. Ik keek naar de ronde volle maan. Binnen één uur zou die op zijn sterkst zijn en zouden we aanvallen.
    Iets in mijn ooghoek trok mijn aandacht. Aan het eind van het donkere steegje liep een schim. Aan de omtrekken te zien was het een meisje.
    'Dom kind,' dacht ik lachend. We zouden niemand sparen, ookal was diegene geen wolf, maar een mens. Niemand kon ons tegenhouden. Noord zou overwinnen!

    [Echt falend xD]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Oeps. Sorry]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:31 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zag hem nu pas D:
    Felicia
    Ik tikte met mijn lange scherpe nagels. Nerveus was ik wel, maar mijn zelfvertrouwen won daarvan. We zouden winnen.. Overwinnen!! van Noord Zuid zal heersen.ik keek mijn mede Feralii Reina aan. We waren allebij Felidae. Ik voelde mezelf sterker worden. Het was bijna tijd....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyan ~ Felidae Noord
    Met een half oog keek ik naar Sky, één van de twee Feralii van Noord. Zij waren onze leiders, hadden ons gecreëerd en ons klaargemaakt voor de strijd tegen Zuid, die heel binnenkort zou losbarsten.
    Ik liep met langzame, geluidloze passen heen en weer, dacht na over wat er allemaal ging gebeuren. Niet enkel met onze roedel, maar ook die van Zuid en met alle onwetende, domme mensen op straat.
    Ze waren nog steeds een soort feest aan vieren, met muziek en gezelligheid, zich totaal niet bewust van de steeds sterker wordende maan. Zij voelde die kracht niet door hun lijf stromen, hadden geen neiging om te veranderen tot iets.
    Ik wel. Ik kon niet wachten tot ik eindelijk weer in mijn vertrouwde witte tijger vorm kon veranderen.
    Mijn handen hadden zich tot vuisten gebald, klaar voor de strijd, al zou ik al snel genoeg geen vuisten meer hebben maar poten met scherpe klauwen eraan, een bek met vlijmscherpe tanden, klaar om te verscheuren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caleb - Felidae Zuid
    Ik was de enige mannelijke Felidea in de roedel, verder waren er nog twee vrouwelijke. Dit gaf me niet echt een hoge rang, maar daar gaf ik niet veel om. Het zorgde dat ik uniek was met mijn zwarte panter vorm. We wachtte allemaal op de Feralii om ons te vertellen wanneer de tijd juist was, wanneer we naar Noord gingen om ze te verscheuren, van ze te winnen.
    De onwetende mensen waren allemaal op de been, wat problemen zou kunnen geven. Ik dode alleen vijanden, maar de mensen zouden wel eens heel erg in de weg kunnen gaan lopen. Ik vroeg me af of de Feralii hier aan gedacht hadden.
    Maar de timing was juist, de maan trok aan me. Hij was extra sterk vannacht, speciaal voor ons leek het wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeva - Zuid
    Ze zat helemaal achteraan, haar ogen gesloten. Als ze door het dak zou springen, zou ze de Maan aan kunnen raken. Het zilverachtige hemellichaam was zo belangrijk voor haar dat ze het, iedere keer dat ze het woord opschreef; maar ook als ze het hoorde of er zelfs alleen al aan dacht, er een hoofdletter aan toevoegde. Het bepaalde het ritme van haar leven; wanneer ze normaal was, rustig, bijna menselijk, en wanneer ze een monster was. Een monster, zo zag ze zichzelf dan. Soms probeerde ze er wel iets tegen te doen; zich in te houden, te concentreren, maar het had geen zin. Tegen de Maan en de Feralii kon niemand op...
    En dan moesten ze vannacht weer op pad. Noorderlingen vermoorden, en als dat niet lukte mensen ontvoeren en ze laten transformeren door de Feralii. Ze trok haar magere benen op de stoel en sloeg haar armen eromheen terwijl ze maar half luisterde naar wat de Feralii vertelden. Het was iedere keer weer hetzelfde, nogal bloeddorstige praatje. Ze werd er ziek van.
    Liever zou ze een mens zijn. Meedoen aan de festiviteiten buiten die haar zo gezellig en liefdevol toeschenen. Vrienden maken, een levensgezel vinden... Het waren dingen die onmogelijk waren bij een roedel als de hare, want iedereen was er even belust op macht en geweld als de Feralii. Tenminste; zo leek het. Maeva kende haar roedelgenoten amper; maar eigenlijk wílde ze hen ook niet leren kennen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:15 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Und daar ben ik *O*


    -

    heeft iemand zin om Reina te ontmoeten? (:


    -

    Reina Suela
    Stilletjes zat ze op een van de muurtjes, in de kille buitenlucht. De neiging om haar vertrouwde kattengedaante aan te nemen onderdrukte ze, ze kon als menszijnde zoveel helderder nadenken. Met een zucht liet ze haar rug tegen de muur achter haar leunen, sloeg haar benen over elkaar.
    Ze kende geen ander leven dan dit. Haar ouders waren Feralii geweest, waren maar wat trots toen ze erachter kwamen dat hun enige dochter een Felidae was.
    De enige reden waarom ze een Feralii was geworden: omdat het moest. Niet dat het niet in haar zat, ze haatte het als iemand anders haar vertelde wat ze moest doen en het was heerlijk om anderen te les te lezen als het moest. Maar aaangezien ze geen keuze had gekregen van haar ouders, was het toch minder aantrekkelijk geweest dan anders.


    -

    Dood hier o_o


    -

    [Caleb wil haar wel ontmoeten? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gezellig *O*]

    Reina Suela
    Soepel stond ze op, liep over het muurtje en klom op het dak. Haar lange, slanke vingers grepen de rand vast toen ze bijna uitgleed dankzij de regendruppels, waarna ze zich behendig omhoog trok. Het was maar goed dat ze een Felidae was, een wolf paste niet bij haar.
    Langzaam ging ze rechtop staan, liet haar groenblauwe ogen over de duisternis glijden en streek haar roodbruine lokken naar achteren. Roodbruin, de kleur van de kattengedaante die ze aannam. Het uiterlijk van een zwarte panter, maar de vacht was dezelfde kleur als haar lange lokken.


    -

    Caleb - Felidea
    Er werd druk overlegd, het duurde me te lang. Ik klom uit het dichtsbijzijnde raam voor frisse lucht en zag een gedaante eht dak op vluchten. Not iemand die niet bij de rest aanwezig was. Ik zou het wel zien, als de groep besloot te vertrekken. Ik ging achter de persoon aan, het dak op. Dit was geen probleem voor me, ik was er vaak genoeg geweest en had een perfect evenwicht.
    'Goedenavond,' zei ik zachtjes tegen de rug van een vrouw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reina Suela
    Haar ogen gleden nog altijd bedenkelijk over de lucht. Misschien moest ze erbij zijn, meebepalen of de groep zou vertrekken. Ach, eigenlijk waren ze het wel van haar gewend. Vergaderingen waren niet bepaald haar favoriete bezigheid, en als iemand er iets van zei snauwde ze die dusdanig af dat het geen bespreekpunt meer werd.
    Een stem klonk, die haar vaag bekend voorkwam uit de roedel. Behoedzaam draaide ze zich om, geirriteerd door de wind die haar lange lokken in haar gezicht waaide. Bedenkelijk keek ze naar hem. Het was haar zo vaak verteld.
    Je bent moeilijk te doorgronden. Ik weet zeker dat als ik tien jaar met je samen ben ik nog steeds niks van je weet
    'Hoi,' klonk haar heldere stem na een paar tellen, twijfelend, beraadzaam.


    -