• I know, de titel is van een game, maar daar heeft de RPG verder niets mee te maken.

    Er bestaan vele mythen, legendes en volksverhalen over het "menselijk wezen dat zich in een dierlijk wezen kan veranderen", maar deze worden over het algemeen beschouwd als fabels. Vele, nietsvermoedende mensen weten niet dat zij zomaar het volgende slachtoffers zouden kunnen zijn...

    De dynastie der Feralis is een familie van weerwolven. Eeuwenlang was hun beleid rechtvaardig; ze leefden vooral afgezonderd van de mens en slechts mensen die hen zeer "getalenteerd" toeschenen namen zij op in hun familie door middel van een ingewikkeld inwijdingsritueel. Maar sinds er een tweeling geboren is, ging het mis. Deze jonge Feralii waren wild en losbandig en vertrokken van hun afgelegen huis richting een grote stad, die verdeeld was in een Noordelijke en Zuidelijke wijk. Beiden namen ze hun intrek in één van de wijken, midden tussen de mensen, kregen kinderen, en zetten daar de dynastie voort.

    In het begin hadden de twee nieuwe dynastieën nog wel contact met elkaar, maar later verwaterde dat. Het werd steeds sporadischer; steeds killer; tot het op een gegeven moment uitmondde in een soort machtsstrijd. De nazaten van de tweeling wilden niets liever doen dan beter zijn dan de ander. En daarvoor gebruikten ze hun wolf-onderdanen: willekeurig uitgekozen mensen die ze transformeerden. Deze mensen kregen de taak mee zoveel mogelijk andere mensen te ontvoeren door middel van hun nieuwe wolvenkrachten, zodat ook zij getransformeerd zouden worden. Tot het "leger" van het ene stadsdeel groter was dan dat van het ander...

    De sfeer wordt steeds grimmiger. Ook de mensen hebben iets in de gaten...


    De wolven:
    x De wolven veranderen één keer per maand tijdens volle maan. Op andere dagen zijn ze mensen, hoewel ze felgele ogen krijgen (dat is de reden waarom de meeste wolven in hun mensengedaante kleurlenzen dragen). Ook hebben ze scherpere nagels, een lagere stem en bij heftige emoties maken ze een soort huilend geluid dat veel gewone mensen niet kunnen verklaren.
    x De roedelleiders zijn de afstammelingen van de Feralis-dynastie. Zij bezitten de kracht wanneer ze maar willen in een wolf te kunnen veranderen, en kunnen ook mensen door een speciaal ritueel in een wolf veranderen. Feralii zitten VOL.
    x Als twee wolven een kind krijgen, bestaat er een kleine kans dat dit kind geen weerwolfje blijkt te zijn, maar een Felidae - een katachtige. Deze veranderen tijdens volle maan niet in een wolf, maar in een soort grote kat. Dit komt echter maar heel sporadisch voor, en alleen maar bij kinderen wiens ouders beiden wolven zijn. Felidae zitten VOL.
    x De wolven wonen in een groot pand aan de rand van hun stadsdeel. Voor mensen ziet het eruit alsof het al eeuwig in verbouwing is, omdat het afgezet is met rood-witte linten en borden aangeven dat er "instortingsgevaar" dreigt. Wie er echter toch naar binnen gaat komt terecht in lange gangen met overal deuren met nummers erop, waarin de wolven wonen. Helemaal aan het eind van de gang is er een deur naar de vertrekken van de Feralii, die veel luxueuzer ingericht zijn.

    Regels:
    - Alle standaard shizz
    - + lange posts! Natuurlijk hoeft het geen heel verhaal te worden, maar één regel is ook weer te weinig. Ik eis minimaal vijf regels van je, en dat is écht niet veel. (Meer mag natuurlijk altijd :'3]

    Rollen:
    Als je een rol wilt, hoef je alleen maar het volgende te posten in de aangegeven volgorde:
    Naam - Leeftijd - Geslacht - Ras (wolf/mens/Felidae) - Rang (Feralii/gewone wolf) - Stadsdeel (Noord/Zuid. Graag een beetje gelijk verdelen) - Uiterlijk (Link naar plaatje)
    Géén info over karakter, geschiedenis, et cetera. Dat wordt tijdens het spelen toch vaak vergeten, en al dan niet van afgeweken. Het is bovendien veel interessanter tijdens het spelen meer informatie over je tegenspelers te weten te komen.
    WOLVEN:
    Noord:
    - Ruth (Feralii) (Northanger)
    - Sky (Feralii) (LoganHLover)
    - Felicity (Ramsays)
    - Kyan (Felidae) (Fayan)

    Zuid:
    - Felicia (Feralii) (Felidae) (HurtedHeart)
    - Reina (Feralii) (Felidae) (Amycus)
    - Caleb (Felidae) (Rizardo)
    - Maeva (Lughnasadh)

    MENSEN:
    Noord:
    - Danica (Rizardo)
    - Pixie (Endure)

    Zuid:
    - June (Fayan)
    - Brandon (Vluuv)


    Ik begrijp dat dit nogal een duffe, lange lap tekst is, maar als je vragen hebt: stel ze vooral! *O*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:34 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ramsays schreef:
    hmm, nog een vraagje; wat is het verschil precies tussen felidae & gewone wolf, want dat is me nog niet echt duidelijk.


    Nou, een Felidae verandert tijdens volle maan niet in een wolf, maar in een grote kat (tijger of iets dergelijks, I'll leave it to your imagination). Het is zeg maar een soort recessief gen in wolvenfamilies dat af en toe naar boven komt. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan schreef:
    En zit er verschil tussen Noord en Zuid? Of niet?


    Nein. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Oh, Oh, Val? Is zwarte panter ook goed, voor Caleb? *Hopes*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ah, nice ^^
    Ik weet niet of het me vandaag of morgen lukt, maar ga er maar vanuit dat ik zaterdag join :3
    Probably met een gewone weerwolf, tenzij er een tekort is aan iets anders :p

    Is goed :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Naam: Ruth Savarin
    Leeftijd 17
    Geslacht vrouwelijk
    Ras (wolf/mens/Felidae)
    Rang (Feralii/gewone wolf)
    Stadsdeel (Noord/Zuid.
    Uiterlijk



    Ik bedoelde wolf btw, heb het verkeerde gemarkeerd *facepalm*

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Kyan
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Man
    Ras: Felidae (witte tijger)
    Rang: Normale Felidae?
    Stadsdeel: Noord
    Uiterlijk:



    Oké, ik zag die foto en dacht meteen: dat móet hem worden (cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow iedereen wordt nu Felidae O_O moet je misschien een limiet maken anders komen er wel heel erg veel denk ik :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @HurtedHeart: Daar zat ik idd ook al aan te denken.

    Vanaf nu zitten de Felidae dus VOL.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kyan is een mooie naam o.o [/random]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Precies goed nu want 2 bij noord en 2 bij zuid xD


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ghehe, nog even een aparte reactie plaatsen, ik bedoelde dus wolf en niet Felidae, had het verkeerde aangeduid. (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @Maeleena: Omg, ik zie net pas dat je FH in de Spotlight hebt gezet! Thank youuu!!! <3 *O*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I know you do (joehoe) Je zei dat je niet genoeg credits had, i decided to be nice. ^^ You're welcome hun.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anyways, ik ga nu, feel free om nog rollen in te vullen, dan zet ik ze er morgen bij in de beginpost :'3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.