• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 43!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nee hoor. Ik vind je lief zo helemaal ingepakt met slaapoogjes." Als ik het had gekund was ik weer de hele nacht opgebleven om naar hem te kijken, zoals een paar dagen voor de Spelen. Maar ik vreesde dat ik dat niet vol zou houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden dicht, een zacht gekreun verliet haar terwijl haar lippen nog steeds zijn hals verkenden. Haar handen rustten op zijn nog steeds stotende heupen, haar nagels streken even over zijn billen.


    -

    Saph
    'pestkop,' mompel ik emt een grijns. ik geef hem toch weer een kusje op zijn wang, gewoon omdat het kan. ik ben echt doodop.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    uiteindelijk was ik zo uitgeput dat ik wel meost stoppen, naast haar ging liggen. De telefoon bleef rinkelen. Vociemail had ik niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Neem maar op,' mompelde ze na een paar tellen tegen zijn huid aan, aangezien het Capitool anders gek zou worden. De telefoon lag binnen handbereik op het nachtkastje, waardoor ze op haar zij rolde en tegen hem aan ging liggen.


    -

    Daiyh
    'Hallo?' vroeg ik toen ik eindelijk oppakte. ik klonk helemaal buiten adem. Het Capitool, natuurlijk.
    'ik ben onderweg.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik grijns breed en druk een snel kusje op zijn lippen.
    "Ga jij nou maar slapen, want ik krijg zo nog het idee dat je slaapwandelt." Hij was echt heel erg moe en ik eerlijk gezegd ook.
    "Maar we moeten toch naar het bed verhuizen, want anders ben ik morgen gevormd als deze bank." zucht ik.
    Oké, hoe gingen we dat snel doen?
    Aangezien Saph nog half op me lag en de bank niet zo ver was, tilde ik hem op en plofte op het bed weer neer.
    "Zo. Dat onaangename ritje ook weer gehad, nu zijn mijn voeten koud." Want ik was mijn sokken vergeten. Slim.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    De woorden die hij zei drongen maar half tot haar door, haar lippen gingen langzaam verder met het onderzoeken van zijn hals. Rustig streelde ze over zijn borst, naar zijn buik en weer terug.


    -

    Saph
    'Arme, arme Fayan,' mompel ik grijnzend. Maar omdat ik toch van hemhou wrijf ik mijn voete, die wel sokken aan hebben, tegen zijn voeten aan om hem op te warmen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    ik kon me moeilijk concenreren met Chiara die steeds aan me zat. ?Heel, heel moeilijk.
    'ik moet gaan,' mompel ik als ik ophang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden naar zijn gezicht, een zachte zucht ontsnapte aan haar.
    'Dat weet ik,' gaf ze toe. Hem nog langer hier houden had geen nut, het werkte alles juist tegen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik trok een pruillipje.
    "Zeg, van koude voeten ga je dood hoor!" Maar Saph's voetjes waren lekker warm. Hij was sowieso lekker warm.

    [Jezus, waarom is een powerpoint maken zoveel werk ._.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    ik gaf har een kus op haar voorhoofd en stond op. Begon mijn kleren te verzamelen en trok ze aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'en dat mag niet gebeuren,' alchte ik slaperig. ik gaf hem nog een kusje.
    'fayan?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Pas toen hij bijna volledig aangekleed was, stond ze op van het bed en trok de kledingkast open. Met een zucht pakte ze er een overhemd van hem uit, en trok die aan. De stof viel tot net over haar billen, en voelde zacht en dun aan op haar huid.
    Daarna maakte ze de twee middelste knoopjes dicht, en draaide zich naar hem om. 'Over een maand ben je er weer, zei je?'


    -