• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    mijn vriendin en ik willen misschien samen meedoen, maar moeten nog even overleggen (:


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    esquisito schreef:
    mijn vriendin en ik willen misschien samen meedoen, maar moeten nog even overleggen (:


    SOPHIE. IK WÉÉT DAT JE MIJ BEDOELD?

    esquisito schreef:
    mijn vriendin en ik willen misschien samen meedoen, maar moeten nog even overleggen (:


    Oh fijn! Duo's zijn altijd welkom.
    Overleg het maar met je vriendin en hopelijk willen jullie meedoen.

    Ps: je hoeft niet met webcam mee te doen, zonder is ook goed. Zo blijf je een beetje anoniem.

    Starkiller schreef:
    (...)

    SOPHIE. IK WÉÉT DAT JE MIJ BEDOELD?


    oei, dat klinkt niet zo enthousiast?!
    Geen zin om mee te doen?

    Groetjes Jana

    NeverEnough schreef:
    Je naam:Céline
    Je leeftijd:17
    Je(eventuele)ervaring: Musical/pop zangles, schoolzangles.


    perfect!
    Zo te zien heb je al ervaring, leuk!
    Ik zet je naam op de lijst. Ken je mss nog vriendinnen/vrienden die willen meedoen?

    Jaja, we gaan er geraken! xx


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ik zou wel mee willen doen, maar mijn stem klinkt ontzettend slecht via de webcame, dus dat is jammer (huil)


    "Once you learn the ability to not give a fuck, life gets epic." ~A Random Youtube Comment

    Kuikentje schreef:
    ik zou wel mee willen doen, maar mijn stem klinkt ontzettend slecht via de webcame, dus dat is jammer (huil)


    Maakt toch niet uit? Als je dat op voorhand meldt kunnen wij daar toch op letten? We weten ook wel wanneer het je stem is die slecht klinkt of je webcam die je belemmert, zo slim zijn we wel :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nog 2 en we zitten (eindelijk) vol! Het jureren kan beginnen :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Allright, than.

    Je naam: Belie.
    Je leeftijd: 14.
    Je(eventuele)ervaring: Ik heb wel eens gezongen voor mijn school? x]

    WARNING; my voice is terrible. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:01 ]


    I never finish anyth

    Ik wil wel meedoen. (:

    Hoe doe je mee?
    Om mee te doen vul je het onderstaande 'formulier' in.

    Je naam: Precious
    Je leeftijd: 14
    Je(eventuele)ervaring: Niet echt ervaring, ik zing wel eens voor mensen. Ik speel wel piano en zat in de pre-talentenklas dus ik heb wel ervaring met muziek opzich. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil wel meedoen :)
    Je naam: Valerie
    Je leeftijd: 13
    Je(eventuele)ervaring: Ik doe musicals
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    ik wil wel mee doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    naam:sterre
    Leeftijd;14
    Ervaring: Niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    naam:sterre
    Leeftijd;14
    Ervaring: Niet

    Sorry, ik moet het ff zeggen, dat plaatje is te cute!
    Xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return