• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    Ik zou wel willen, maar mijn ouders zijn thuis en ik zou liever niet willen dat ze het horen... kga nog eens vragen of ze deze week ergens heen moeten XDDD

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:26 ]


    help

    McGinty schreef:
    Je naam: Ingaline
    Je leeftijd: 14
    Je(eventuele)ervaring: Ik heb al eerder meegedaan met een zangwedstrijd op Q. Ik raakte door de eerste rondes, maar de wedstrijd werd stopgezet.

    Ik heb niet zo'n geweldige stem, maar ik wil het wel proberen (: Gewoon voor het plezier.


    Perfect! Je moet geen perfecte stem hebben.. Die heeft niemand (:
    Ik zet je naam op de lijst en dan hopen dat er snel meer deelnemers komen.

    McGinty schreef:
    Je naam: Ingaline
    Je leeftijd: 14
    Je(eventuele)ervaring: Ik heb al eerder meegedaan met een zangwedstrijd op Q. Ik raakte door de eerste rondes, maar de wedstrijd werd stopgezet.

    Ik heb niet zo'n geweldige stem, maar ik wil het wel proberen (: Gewoon voor het plezier.
    Juuuuj al een deelnemer. Hopelijk volgt de rest snel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom sta ik bij de deelnemers? Ik heb het formulier nog niet ingevuld...


    help

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Perfect! Je moet geen perfecte stem hebben.. Die heeft niemand (:
    Ik zet je naam op de lijst en dan hopen dat er snel meer deelnemers komen.


    Volgens mij heb je de verkeerde naam op de lijst gezet (: En er komen niet echt snel deelnemers bij..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je naam: Tessa
    Je leeftijd: 14
    Je(eventuele)ervaring: Ik heb eigenlijk nog nooit aan zoiets meegedaan, maar ik wil wel heel graag omdat ik altijd met muziek bezig ben en mijn beroepskeuzetest mij adviseerde om de muziekwereld in te gaan (: En het is gewoon leuk


    Not all those who wander are lost.

    McGinty schreef:
    (...)

    Volgens mij heb je de verkeerde naam op de lijst gezet (: En er komen niet echt snel deelnemers bij..


    Heb het idd gezien dat ik een verkeerde naam op de lijst heb gezet. Ik heb het ondertussen aangepast. Bedankt om het te melden.

    Annabeth schreef:
    Waarom sta ik bij de deelnemers? Ik heb het formulier nog niet ingevuld...


    Mijn excuses, heb idd de verkeerde naam erop gezet!

    Kom op mensjes, deelnemen ! Eventjes zorgen dat dit topic naar boven gaat (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Mijn excuses, heb idd de verkeerde naam erop gezet!


    Niet erg hoor, maar ik raakte wel ff in paniek omdat ik ook echt geen tijd heb volgende week...


    help

    OHMYSTYLES schreef:
    Je naam: Tessa
    Je leeftijd: 14
    Je(eventuele)ervaring: Ik heb eigenlijk nog nooit aan zoiets meegedaan, maar ik wil wel heel graag omdat ik altijd met muziek bezig ben en mijn beroepskeuzetest mij adviseerde om de muziekwereld in te gaan (: En het is gewoon leuk

    Yeey, nog een deelnemer! Veel succes (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    McGinty schreef:
    (...)
    Yeey, nog een deelnemer! Veel succes (:


    Ik heb het aantal deelnemers verlaagt naar 5 + eventuele reserves. Mss kennen jullie nog een vriend/vriendin die wil meedoen. Altijd leuk!

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Ik heb het aantal deelnemers verlaagt naar 5 + eventuele reserves. Mss kennen jullie nog een vriend/vriendin die wil meedoen. Altijd leuk!
    Je kan mss altijd eens in mijn archive kijken bij mij wedstrijd. Mss willen er wel mensen nog eens deelnemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil wel een poging wagen, ookal durf ik niet ghehe.:Y)

    Je naam:Céline
    Je leeftijd:17
    Je(eventuele)ervaring: Musical/pop zangles, schoolzangles.