• LOVE YOU ALL

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:20 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ALOHA <33333
    Als het goed is moet ik over 10 min al eten xd En nu ben ik de rest van de doritos aan het opeten (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HOI FABIENNE <3333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik word zo chagrijnig van aardrijkskunde hè. Kut opdracht


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    FABIENNE<33


    What's so bad about being different?

    Owkee ik heb vandaag te horen gekregen welke toetsen ik allemaal in mijn toetweek krijg en het zijn er gewoon 10, en ze duren allemaal 100 min O.o
    Maar hij is wel een week verplaatst (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    BEN IK WEER (:


    Some things are changing too much.

    NiallsNandos schreef:
    Owkee ik heb vandaag te horen gekregen welke toetsen ik allemaal in mijn toetweek krijg en het zijn er gewoon 10, en ze duren allemaal 100 min O.o
    Maar hij is wel een week verplaatst (:
    100 minuten ;o
    Wij hebben er ook 10 & elke toets 45 minuten op wiskunde en natuurkunde na. Die zijn 60 minuten


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Neeeeeeee, mijn doritos zijn op D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    (...)100 minuten ;o
    Wij hebben er ook 10 & elke toets 45 minuten op wiskunde en natuurkunde na. Die zijn 60 minuten

    Yep, en doordat ze allemaal 100 min duren hoef ik voor de rest gelukkig niet naar school, toe want dat moest ik vorig jaar wel gewoon...


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JOËLLA <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    Ik word zo chagrijnig van aardrijkskunde hè. Kut opdracht


    true dat, ik ben nog steeds bezig met inkleuren.


    Remember when...

    Osjessjdjdjddkabd. Jezus -.-
    Ik heb karton nodig dus ik aan m'n vader vragen. Zegt ie zo: ja hebben we vast wel. Ergens. Maar dat ga ik nu niet opzoeken hoor. Geen tijd voor.
    IK HEB HET NU NODIG EN HIJ ZIT GEWOON OP Z'N LUIE REET WORDFEUD TE DOEN VRDOMMEEE DJSSKSNE


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Oke, ik moet eten schatjes, tot zo <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    EETSMAKELIJK FABIENNE <3


    Some things are changing too much.

    Cheeky schreef:
    Osjessjdjdjddkabd. Jezus -.-
    Ik heb karton nodig dus ik aan m'n vader vragen. Zegt ie zo: ja hebben we vast wel. Ergens. Maar dat ga ik nu niet opzoeken hoor. Geen tijd voor.
    IK HEB HET NU NODIG EN HIJ ZIT GEWOON OP Z'N LUIE REET WORDFEUD TE DOEN VRDOMMEEE DJSSKSNE


    WORDFEUD? ö
    ik heb wel karton voor je ;a


    Remember when...