• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 38!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [hallooooow?? wat moet ik met Brianna doen???]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik vind Daiyh zielig (no_chears)]

    Chiara Cinxi
    Met een ruwe beweging veegde ze de tranen weg, en bleef op dezelfde plek staan tot de hovercraft verdween. Dat duurde echter niet lang, en ook toen liep ze pas na een paar minuten langzaam terug naar haar kamer.
    Eenmaal daar sloot ze de deur achter zich, ging op het bed liggen en trok het kussen naar zich toe. Pas toen ze haar gezicht erin begroef, rook ze het. Het rook naar Daiyh.


    -

    [ Ik vind Chiara zielig (no_chears) okay wat nu?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oew, Chiara bevriend worden met cute broertje van Saph? *O*
    *gaat ze in rollenstory zetten*]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:55 ]


    -

    [ i'm cool with that 8d]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [seriously -.-]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hayden
    Verveeld loop ik door de gangen. Het is hier klote. gangen, gangen, kamers, zalen en gangen. Ik mis district 4. De zeelucht, de vrolijke stemmen van de mensen. ik kijk rond me. fijn, weer verdwaald. saph had me verteld mn mond te houden tegen vader, over dat hij hier ook was. Waarom snapte ik niet. Dus nu liep ik hier alleen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ nieuw topic staat al klaar]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mensen, negeer mij niet zo! Ik ga mijn schaatspak zoeken, moet Brianna wakker worden of een coma hebben? Dan heb ik wel vrij weinig te doen maarja. Kan altijd nog een andere rol aanmaken.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ Dat meot je zelf weten Brianna ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [We kunnen moeilijk alles in één keer doorspoelen :'3
    Moeten nog het deel dat Daiyh dood is volgens het Capitool, dan blijkt ze zwanger te zijn, etc.]

    Chiara Cinxi
    Het duurde ruim een uur voor ze zichzelf weer enigzins bij elkaar had geraapt, een korte douche had genomen en zich had aangekleed.
    Wezenloos liep ze door de gangen, op zoek naar een plek waar ze kon eten. Als ze iets naar binnen kon krijgen, tenminste.


    -

    Hayden
    Na wat nutteloos ronddwalen kwam er een halve zombievrouw door de gangen. niet dat de mensen hier erg vriendelijk waren, maar ik kon het proberen.
    'Hey! Heb jij enig idee waar de eetzaal is? Ik loop al uren rond, en volgens mij ben ik verdwaalt geraakt, ik bedoel er zijn hier zó veel gangen,' ratel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Voor ze echt erg in had, werd ze overvallen met een waterval aan woorden. Zwijgend tilde ze haar hand op, veegde de laatste restjes vocht weg van haar ogen.
    'Nee, ik heb geen idee. Ik kan het zelf ook niet vinden in dit verdomde klotedistrict.' Haar stem klonk nog steeds zacht en wat breekbaar, ondanks dat het er heel anders uit had moeten komen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:00 ]


    -

    Hayden
    Ik keek het meisje verstomd aan. Ze leek jonger dan mij, en was dus ook niet van dit district.
    'Ja, het is hier niet erg fijn hé?' antwoord ik, mijn eigen vraag alweer vergeten. 'Ik bedoel, er is bijna nergens frisse lucht te vinden, het is belachelijk! Maar goed, gaat alles wel met jou? ik bedoel je ziet er best verdrietig uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht streek ze haar lange, donkere lokken uit haar gezicht. 'Nee, ik bedoel ja. Ik weet het niet.'
    Ze was zulke mensen niet gewend, mensen die een heel verhaal begonnen tegen iemand die ze niet kenden. Eigenlijk was ze het sowieso niet gewend als er een heel verhaal bij iemand uitkwam.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -