• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    De steentjes knerpten weer onder zijn schoenzolen en het licht scheen even hel op het doffe landschap als gisteravond, en bijna had hij het gevoel dat hij in een déja-vu beland was. Het enige wat hieraan ontbrak, bedacht hij grimmig, was Amycus. Hij vertrok zijn gezicht, wat onzichtbaar was in het donker. Telkens als hij aan haar dacht voelde hij een soort schrijnende leegte ter hoogte van zijn borst, waarvan hij geen idee had hoe die er kwam. Ergens vermoedde hij wel iets, maar hij probeerde die gedachten zoveel mogelijk weg te drukken. Wat moest hij daar nou mee?
    Verzonken in zijn eigen gedachten had hij niet door dat er nog iemand buiten stond. Hij zag haar pas toen hij haar al te dicht was genaderd om nog weg te kunnen lopen. Hij zuchtte; hij zou nu wel iets móeten zeggen.
    "Hey." Er kwam serieus niets meer uit zijn mond dan dat nietszeggende woordje, maar in zijn hoofd schoten vloek- en scheldwoorden over en weer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    Compleet verslagen hield ik Chiara tegen me aan. Ik was blij met haar stilte, voor nu dan, hoewel ik wist dat ze met meer vragen zat. Het hing in de lucht.
    'had je nog andere vragen/' fluister ik na vijf minuten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Een langwerpige schaduw voegde zich naast de hare, maar in eerste instantie had ze geen moeite willen doen om om te kijken. Wie het ook was, diegene zou net zo snel weer weglopen als bleek dat zij er stond. Blijkbaar vonden ze haar intimiderend, onprettig om bij in de buurt te zijn.
    Pas toen ze zijn stem hoorde, keek ze voorzichtig om. Van haar gezicht was weinig af te lezen, maar dat kwam misschien omdat het voor de helft verscholen was in de duisternis. Het bleke maanlicht bood niet erg veel zicht.
    'Hoi,' mompelde ze, en keerde haar blik twijfelend weer af. Moest ze weg? Nee, dat zou hij straks wel doen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik pak er een stoel bij, zet die naast het bed en ga er op zitten.
    Trillend pak ik Ferron's handje vast, die ijskoud is, maar zoals altijd doorbreekt hij de stilte met één van zijn idiote opmerkingen.
    "Wat een avontuur, hè?" zegt hij zachtjes met schorre stem, waardoor ik in de lach schiet.
    Typisch Ferron, het als een spannend avontuur zien als je door het Capitool wordt neergeschoten en meegenomen in een hovercraft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het leek wel alsof hij wist wat ze wilde vragen. Haar ogen gingen weer langzaam open, vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze even naar zijn gezicht. Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht.
    'Wel honderd,' antwoordde ze, met net zo'n zachte stem.


    -

    Saph
    Ik moet wel even glimlachen. Het kind, Ferron, ziet er uit als een lijk, en toch had hij wel humor. Ook Fayan schiet in de lach, en ik hoop dat hij wat kalmeerd. De dokter zei dat alles goed ging komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Nou ik moet nergens heen,' antwoord ik met een vage grijns. 'Vraag maar raak, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ja hoor, Ferron, een heel avontuur. Maar die ga je niet vaker overdoen," lach ik. Ferron schud zijn hoofd.
    "En anders komen jullie me wel weer redden, als echte superhelden."
    Hij weer met zijn superhelden-obsessie.
    Ferron keek even langs me heen naar Saph.
    "Dankjewel, meneer, dat je me hebt opgehaald." zei hij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ergens voelde het anders, dat woord. Anders doen hoe hij het de eerste dag tegen haar gebruikte. Haar vingertoppen streken even langs zijn gezicht, en twijfelend of ze hem wel of niet aan moest kijken tilde ze haar hoofd op.
    Uiteindelijk liet ze haar ogen naar de zijne dwalen. 'Hou je van mij?' vroeg ze na een korte stilte. Het had net zo geklonken als de eerste keer toen ze bekende dat ze van hem hield.


    -

    Felan
    Hij opende zijn mond; sloot hem ook gelijk weer. Diverse scenario's schoten door zijn hoofd, variërend van een weëe "Weet je, mijn gevoelens zijn in de afgelopen dagen erg door de war geschud maar als ik in jouw ogen kijk, heb ik het gevoel dat het allemaal wel goedkomt" via een kleffe zoen type "Afwasmachine" (hij had ooit een vriendinnetje in de Laag gehad die zo zoende), tot een "Ik haat je." "Ik ook van jou"-soort conversatie die hij altijd met zijn zusje had. Maar geen van allen leek het hem erg geschikt, zeker niet op dit moment, wetend dat ze elk moment tegen hem kon gaan uitvallen. Dus zuchtte hij maar weer; zuchten, snuiven, "oh's" en "ah's" waren altijd de perfecte manieren het gesprek níet gaande te houden.
    Uiteindelijk kuchte hij - alwéer zo'n irritant "ik-heb-geen-zin-in-dit-gesprek-laten-we-het-afronden"-middel. "Ik heb wat nagedacht..." begon hij.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Oh, uh, no problem,' antwoord ik, verbaasd dat hij me in het gesprek betrekt. en nog verrassend beleefd ook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik glimlachte naar hem. Typisch Ferron.
    "Weet je, dat is mijn verloofde," vertelde ik hem.
    Ferron staarde me met enorme ogen aan.
    "Ga je met een superheld trouwen? Vet cool! Heb je ook een cape, meneer Superheld?"
    Wat moest Saph wel niet denken, dacht ik grinnikend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Peinzend keek ze naar de vrijwel volle maan, die scherp afstak tegen de donkere hemel. Ze wilde hem vragen wat hij in hemelsnaam kwam doen, waarom hij niet gewoon weer voor haar wegliep zoals hij de afgelopen dagen had gedaan. Iets weerhield haar daar echter van.
    Misschien wilde ze gewoon niet dat nog iemand een nog grotere hekel aan haar kreeg. Saph en Fayan hadden misschien niet per se een hekel aan haar, niet als ze van nut kwam tenminste. Als ze vervoer kon regelen, een kwade ex neer kon schieten, dat soort dingen.
    Voor de tweede keer keek ze om, ditmaal draaide haar lichaam ook half mee. In plaats van iets te zeggen, keek ze hem vragend aan, afwachtend.


    -

    Daiyh
    Mijn ogen vallen even dicht. Ik wil ontkennen, zeggen dat ze niet zo dom moet doen. Haar vertellen dat ik me zo niet kán voelen, dat ik eht vermogen om te liefhebben ben kwijtgeraakt toen Liadan me brak.
    'Ja,' antwoord ik met een zucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    -