• Waar hoort dit?
    Ik heb al twee/drie dagen erge hoofdpijn.
    Drinken, slapen en frisse lucht helpen allemaal niet. Ook een paracetamol werkt niet.

    Heeft iemand nog verdere tips voor mij? - Ik word echt gek van die zeurende pijn...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Migraine misschien? Stress?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goed slapen.
    Van de pc af
    Dokter?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    Migraine misschien? Stress?


    Happy Birthday my Potter!

    StJimmy schreef:
    Migraine misschien? Stress?

    Nee, migraine heb ik nog nooit gehad. Stress, misschien een beetje? Maar dat heb ik wel vaker en dan krijg ik nooit hoofdpijn...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Minder naar beeldschermen kijken


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Wat bij mij altijd helpt:

    Stap 1: Neem Spidifen (= een medicijn)
    Stap 2: Maak het zo donker en stil mogelijk
    Stap 3: Doe je ogen dicht, probeer te rusten en eventueel te slapen

    Beterschap <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    StJimmy schreef:
    Migraine misschien? Stress?


    Shoganai i ne~

    Continue schreef:
    (...)
    Nee, migraine heb ik nog nooit gehad. Stress, misschien een beetje? Maar dat heb ik wel vaker en dan krijg ik nooit hoofdpijn...

    Je kan nu ook opeens migraine krijgen.
    Ik weet het niet, ik heb zelf jaren lang hoofdpijn gehad zonder te weten waarom. Als het heel lang aanhoud zou ik even na de dokter gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goed gezond eten! Fruit, groente etc.
    Veel drinken en goed slapen. En als het dan niet over gaat zou ik even langs de dokter gaan!
    Sterkte!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Misschien heb je een bril nodig?

    Hoofdpijn kan zo ontzettend veel verschillende oorzaken hebben.
    Ik zou beginnen met een bezoek aan de huisarts.

    Ik kamp zelf al 2,5 jaar aan een stuk door met hoofdpijn, en ik weet nog steeds niet zeker waar het door komt.

    Doktersbezoekje?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Tja, zelf kamp ik al vanaf mijn tiende ofzo met hoofdpijn, dus al 6,5 jaar. Het kan zijn dat je nu gewoon wat hoofdpijn hebt. Het kan dat je er gewoon meerdere dagen last van hebt en dat het dan opeens weer over is. Anders kan je inderdaad langs de huisarts gaan. En laat je niet zomaar wijs maken dat het psychisch is ofzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Niet meer aan de computer zitten en veel rusten?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je ogen minder belasten, bijvoorbeeld door het contrast van het beeldscherm minder fel te maken, als achtergrond op Msn een rustiger kleurtje, bijvoorbeeld 'zalm' in te stellen en niet te veel nadenken :')


    Pas d'air