• Ik heb een jongen beloofd om een geheim van hem aan niemand door te zeggen. Normaal ben ik wel betrouwbaar enz. maar omdat het van hém komt ...
    Tips om geheimen te houden?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het vergeten


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gewoon niet aan denken? Als je weet dat je een geheim van een bepaald persoon moeilijk geheim kunt houden, dan moet je voortaan zeggen dat je het niet wilt weten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou, er niet over praten. :Y)
    I don't know, sorry, ik ben er zelf heel goed in


    wth.

    Je krijgt vast ruzie als hij erachter komt dat je het doorverteld. Wil je dat? Nee.
    En is het niet onwijs lullig, ook al is 'hij' het, om iets door te vertellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan het zelf ook niet, dus ik heb geen idee.

    jezelf afleiden of het opschrijven en het briefje weer verscheuren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Clueless schreef:
    Je krijgt vast ruzie als hij erachter komt dat je het doorverteld. Wil je dat? Nee.
    En is het niet onwijs lullig, ook al is 'hij' het, om iets door te vertellen?


    Je snapt het probleem niet. Het is geen crush of zo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Soundeffect schreef:
    Gewoon niet aan denken? Als je weet dat je een geheim van een bepaald persoon moeilijk geheim kunt houden, dan moet je voortaan zeggen dat je het niet wilt weten?


    Hij zei het tegen me, en opeens zei hij dat ik het aan niemand moet vertellen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Hij zei het tegen me, en opeens zei hij dat ik het aan niemand moet vertellen.


    Het is toch meestal zo dat je een geheim, GEHEIM moet houden... achja..ik zou zeggen gewoon proberen niet aan te denken, en anders praat je er met hem over.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Believers schreef:
    (...)

    Je snapt het probleem niet. Het is geen crush of zo.

    Nee, maar je probleem is ook niet erg duidelijk. Waarom is het zo erg dat het van hem komt?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Schrijf het op of zo...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Clueless schreef:
    (...)
    Nee, maar je probleem is ook niet erg duidelijk. Waarom is het zo erg dat het van hem komt?


    Te lang verhaal. Het is niks lullig. Ik vroeg gewoon tips om dingen meer geheim te houden omdat ik bang ben dat ik iets doorvertel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Soundeffect schreef:
    Gewoon niet aan denken? Als je weet dat je een geheim van een bepaald persoon moeilijk geheim kunt houden, dan moet je voortaan zeggen dat je het niet wilt weten?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Zeg het heel zacht als je echt zeker weet dat er niemand ik huis is


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    Zeg het heel zacht als je echt zeker weet dat er niemand ik huis is


    goed idee!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.