• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Gisteren lukte het ook, ondanks dat Daiyh ons verraden had. Er is dus zeker wel een kans.' Haar mondhoeken krulden even omhoog, waarna ze haar lange lokken naar achteren streek.


    -

    Chiara Cinxi
    Een opgeluchte zucht kon ze niet onderdrukken, waarna ze ging zitten. 'Dat is misschien maar -' Halverwege haar zin greep ze naar haar buik, klemde haar kaken op elkaar.
    Eén van de verpleegsters zag al wat er aan zat te komen, en rende snel naar haar toe met een emmer. Ze greep de randen vast en kon haar misselijkheid niet inhouden, waarna de jonge vrouw haar en glas water gaf en verdween.


    -

    Primrose
    "Daiyh? Wie is dat?" vraag ik
    Ik begin me dom te voelen, omdat ik geen flauw idee heb wie Daiyh is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    'Iemand die bij het Capitool hoort. Of hoorde, dat is nogal onduidelijk. Hij deed alsof hij bij ons verzet wilde, maar toen hij één van de tributen had gevonden nam hij haar mee en wilde vertrekken. Hij is degene die het Capitool waarschuwde.'
    Met een zucht keek ze om zich heen, alsof de man zomaar tevoorschijn zou komen. 'Duardo zag ze, en wist dat hij ons had verraden. Hij viel de hovercraft aan die Daiyh had gestolen, waardoor Chiara uit District 10 gewond raakte. Daarna is hij naar District 13 gekomen, om haar te helpen.'


    -

    Cassie - District 9
    'Ben je ziek?' vraag ik bezorgd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Nadat ze het glas leeg had gedronken, zette ze die neer. Met twee handen streek ze haar donkere lokken naar achteren, een schamper lachje ontsnapte aan haar. 'Zoiets, ja.'


    -

    Primrose
    Ik knik en bedenknme dat ik dat soort types haat.
    "Wat gebeurd er nu met de familie en vrienden van de tributen?" vraag ik aangstig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik kantel mijn hoofd en kijk haar vragend aan. 'Wat heb je dan? Je kan het best vertellen, als je dat wil hou ik mijn mond.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    'Het wordt aan de tributen gevraagd, en als die het willen halen we ze op. We kunnen natuurlijk geen mensen gebruiken die voor het Capitool zijn, dus vragen we het na.'
    Haar blik gleed weg, een paar tellen keek ze bedenkelijk naar de muur.


    -

    Chiara Cinxi
    'Ik ben zwanger.' Het was eruit voor ze er erg in had, en het klonk dan ook niet bepaald van harte. Misschien omdat iedereen wist wie de vader was, en ze haar en het kind dan bij voorbaat al zouden haten. Maar daarbij, wat moest ze in hemelsnaam met een baby?
    Ze zou willen dat ze geen band met hem of haar voelde, dat ze er gewoon tegen kon dat het in haar groeide. Dan zou ze het gewoon weg kunnen laten halen.


    -

    Primrose
    "In welk District zijn we nu?" vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Verbaasd dat ze dat niet wist, keek ze weer op. 'We zijn in District 13. Heet niemand in de hovercraft je dat verteld?'


    -

    Cassie - District 9
    Mijn mond vormt een 'o' en vervolgens een glimlach. 'Ik ben ook half moeder - ik zorg al voor mijn zusje sinds ze twee jaar oud is. Ze heet Aurora en omdat ze onze echte moeder niet kan herinneren, noemt ze mij mama. Ga je het kindje houden?' vraag ik. Dan worden mijn ogen groot. 'Tenminste, als je daarover wil praten. Als ik je lastig val moet je het zeggen, dan hou ik gewoon mijn mond verder.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Dankzij de misselijkheid was ze op één van de lege bedden gaan zitten, haar vingers friemelden met de dunne deken terwijl haar wenkbrauwen in een frons lagen. 'Weet ik niet,' mompelde ze, en zuchtte.
    Het was een keuze. De baby, of Daiyh. Maar misschien was hij van gedachten veranderd. Misschien.


    -

    Primrose
    "Nee niemand," antwoord ik
    "Ginevra, is ze veilig?" vraag ik snel
    Verdomme laat haar alsjeblieft veilig zijn. Als Ginevra de rest voor haar leven veilig is, hoor je mij niet meer klagen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.