• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liam
    Ze keek me met haar grote ogen aan. Verward en een beetje beschaamd. Ik glimlachte naar haar en streelde haar wang. Waarom ik me zo met haar verbonden voelde weet ik niet maar ze gaf me het gevoel dat ik nu pas écht thuis was. Haar huid was zacht en koud onder mijn warmen vingers. Het was nu of nooit. Ik boog me zachtjes naar voren en kuste haar even op haar perfect gevormden lippen.

    Kate
    Ik schrok van zijn kus.
    Maar sloot me ogen en kuste terug.
    Het leek net alsof ik zweefde (en dat deed ik ook want ik vloog een klein stukje van de grond)
    Mijn tranen waren weg en ik dacht niks meer, Liam is perfect, dat was het enige waar ik nog aan dacht.

    Liam
    Ik laat haar los en lach als ik haar zie vliegen. De tranen zijn weg en haar gezichtje lijkt op te lichten. Ik omhels haar opnieuw en geniet intens van elk moment.

    [School plakt :3]

    Ylian
    Mijn wenkbrauwen vlogen de lucht in. Wow. Die opmerking had ik nou nog nooit gehoord. Dit was dus een uitdaging, hm? Ik grijnsde, herpakte mezelf en dacht na over mijn volgende woorden. ''Wil je misschien dansen? Het podium is zo leeg.'' Glimlachte ik charmant na een blik op het inderdaad lege podium achter ons.


    • Come as you are.

    [Vertel mij wat :'D Huiswerk is pas nu klaar :'D]

    Séryl
    Ze keek om. Het podium? Waar iedereen haar kon zien met een gevaarlijke vampier? Waar iedereen jaloers zou worden? Waarom niet. Een klein, duivels grijnsje speelde met haar zachtrode lippen, voor ze opvloog, en Ylian's hand aannam. Ze instrueerde de band wat ze moesten spelen. Een langzaam, slow nummer. Ze liet haar vleugels voor wat ze waren, hangend. En zwierde in Ylian's armen over het podium waar enkele wezens verwonderd naar hen keken. De boog voorover tijdens de dans, en glimlachte. ‘‘Wat is je naam?’’ Fluisterde ze zoetjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Awkward D: Ik zit morgen dus van 8 tot 4 op school O____O]

    Ylian
    ''Ylian Aruwen.'' Fluisterde ik het Nimfje toe. Ik bekeek haar kobaltblauwe ogen met interesse. Ze waren zo afwijkend van de gewoonlijke kleur die Nimfenogen hadden. En de volle, zwarte wimpers waardoor ze steeds verleidelijk naar me keek. Als ik kon blozen, had ik dat zeker gedaan. Haar lelieblanke huid glinsterde als we onder de vuurvliegjes doordansten en haar lach weerklonk wanneer we beiden misstapten. Bij elk rondje dat ze draaide gleden haar caramelbruine krullen van hun plek en weer terug. Dit Nimfje.. Ze was specialer dan ik ooit in een ander wezen had gezien. Ik kon zelfs niet meer wegkijken van haar nieuwsgierig, terughoudende blauwe ogen. Ik was eh.. Verliefd?


    • Come as you are.

    [Ghehe, ik van 9 tot 4. Maar ik ben er waarschijnlijk pas na het eten :'D]

    Séryl
    Ze herhaalde zijn naam in haar hoofd. Ylian. Ylian klonk stoer, maar ook warm. Ze voelde blosjes op haar wangen, en draaide haar hoofd een stukje weg. Op de een of andere manier interigeerde zijn roodgekleurde ogen haar. Van buiten was het rood harder, en naar binnen leek het steeds bruiner. Een gemeend glimlachje vormde zich van haar lippen terwijl ze een rondje onder zijn gespierde arm draaide. De muziek ging over in een nog langzamer lied, en ze neuriede zachtjes mee, tot hij haar, haar naam vroeg. ‘‘Séryl. Séryl Odyx.’’ Glimlachte ze prevelend, en stapte naar hem toe. Hun lichamen raakten elkaar zonder tussenruimte, en ze rilde genietend van het gevoel dat zich vormde in haar onderbuik. Waren het vlinders? Was de Nimf zonder echte, pure, ware liefde verliefd op een vampier? Een vijand? Maar tegelijkertijd was het zo.. Afwijkend. Net als zij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Margriet, koninklijke postelf.
    Met een tasje vol met briefjes, vloog ik met mijn lichtgroene vleugels over het feest wat nog vol aan de gang was, blijkbaar. Ik zette mijn donkergroene hoedje met een lichtgroene veer goed op mijn lichtbruine krullen, en ik landde op het podium. Snel blies ik door mijn houten blokfluit een koninklijk deuntje wat hard genoeg was, en iedereen keek om naar het podium. Iedereen wist dat het tijd was voor de post. Ik hield mijn tasje met de briefjes al vast.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:59 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kate
    Ik zit naast Liam op een tak met uitzicht over een ander deel van het bos,
    hij heeft me tegen zich aan getrokken en mijn hoofd rust op zijn borstkas.
    Ik wist niet dat nimfen zulke heftige emoties konden voelen, en toch was ik blij door dit moment.

    Liam
    Hoelang we daar gezeten heb ik niet maar toen de vermoeidheid toesloeg hebben we toch nog wat ongemakkelijk afscheid genomen. In de boomhut aangekomen ga ik tevreden in het opgemaakte bed liggen en val als een blok in slaap.

    [Ben ik weer. Er moet hier echt leven komen. ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [DOE MET SÉRYL! Ik, als koninklijke postelf, krijg geen antwoord! D: )


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Alright, maar ik moet wachten op Alyssa met Ylian :'D. Ik sms dr wel :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er is vanaf nu een speciaal RPG subforum, dus daar heb ik hem naar verplaatst =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Liam
    De zon schijnt hoog aan de hemel als ik wakker word. Ik rek me uit om me vervolgnes aan te kleden. Ik had een rusteloze slaap gehad met droombeelden over Kate en Séryl. Ik besluit de boomhut te verlaten en de omgeving verder te verkennen.