• Vandaag was dus het Cinema Bizarre concert in Amsterdam. Ik ben niet geweest omdat.. Ik niet gek ben. Maar anyway 30 minuten (ja ik ben een creep, dat ik dat op de minuut af weet) geleden is het concert afgelopen en reactie van de jungs was. "Het beste concert van nu toe, van de hele tour." Lijkt me ten eerste logische als je kijkt naar de opkomst van de fans die vandaag internationaler was als gister.

    Dus als je bent geweest, meld het hier en vertel hoe het was.

    Ook altijd leuk als de M&Gters even zeggen hoe dat was.

    x.

    EDIT: Messages from the boys.
    Yu-thx soo much Amsterdam!!! you def rawked hardly! see you next time! ;)
    Romeo-THIS SHOW WAS THE BEST ON TOUR !!!!! DAMN FUCKIN YEAH !!!!!!!! LOVE YOU SO MUCH !!!!!<33333
    Shin- I'm swettin' like a dog.. Tonight was amazing and great!! Thank you all!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 23:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was er niet en gek ben je wel. (cat)

    Prodigy schreef:
    Ik was er niet en gek ben je wel. (cat)
    Ja klopt maar niet gek als in, ik ga vandaag nog een keer tussen minderjarige losers staan (no offence naar normale minder jarigen (krul))


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja klopt maar niet gek als in, ik ga vandaag nog een keer tussen minderjarige losers staan (no offence naar normale minder jarigen (krul))

    Haha, is Amsterdam dan nog érger? :')

    Ik was er niet,
    omdattttt..
    -Ik wist helemaal niet dat het concert van hun was.
    -Ben geen fan.
    -Woont in België (Maar wil zo graag naar A'dam!)

    Tot zover mijn oninteressante reactie.

    ik ben er niet geweest..x'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, is Amsterdam dan nog érger? :')
    Duitsland, Frankrijk én Nederland samen. Zie je die combinatie al? Had gister al ruzie met een Duitser. En een dag in de week lijkt me wel genoeg om je dag met zoiets te verdoen >.<'


    Wie du mir, so ich dir.

    Een vriendin van mij is er geweest en een via via heel lang chat geval iemand die ik nog moet meeten ook :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Duitsland, Frankrijk én Nederland samen. Zie je die combinatie al? Had gister al ruzie met een Duitser. En een dag in de week lijkt me wel genoeg om je dag met zoiets te verdoen >.<'

    Whahahaha. :')

    Oké, dat is ook weer waar. Like, stel je voor dat er ook nog Belgen bij waren. o.o

    Ik ga trouwens zes december naar Placebo, als ik mijn moeder overtuigd krijg. :Y)

    ik was er niet, want ik ken ze niet en ik vind ze een beetje creap, maar een meisje uit mijn klas ging ernaartoe. maar ik heb nog niet gehoord hoe het was...

    xxx

    Prodigy schreef:
    (...)
    Whahahaha. :')

    Oké, dat is ook weer waar. Like, stel je voor dat er ook nog Belgen bij waren. o.o

    Ik ga trouwens zes december naar Placebo, als ik mijn moeder overtuigd krijg. :Y)
    oo Trouwens.. Die waren er ook!!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    oo Trouwens.. Die waren er ook!!

    Haha, Belgen, dát zijn pas stoere mensen. -kwijl-

    Ik ben er geweest^^
    Ik vond het echt geweldig, alleen wel wat aan de korte kant.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Ik ben er geweest^^
    Ik vond het echt geweldig, alleen wel wat aan de korte kant.


    TH concerten in NL zijn nog korter:Y)


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    TH concerten in NL zijn nog korter:Y)


    Dat is waar, TH speelde maar 3 kwartier ofzo.


    I am an idiot, I move.

    ik was er, maar ik moet toegeven dat ik het concert in de effenaar beter vond


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg