• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vloog rond door het bos terwijl ik het meisje dat zich voor gesteld had als Kate zag. Ze zwaaide dus zwaaide ik terug. -Liam-

    Séryl
    ‘‘Ik doe die moeite niet voor jongens. En ik ga liever even zelf zingen. Die muziek klinkt nergens naar.’’ Toch vloog ze op. Haar snelheid beperkt vanwege haar haren. Er was inderdaad een feest. Nimfen, Elfen. Het hele zooitje. Toch hield de muziek op toen zei landde. Haar kobaltblauwe ogen gleden verleidelijk over de wezens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lititia
    Ik knikte lachend.
    'Ja, aardbeiensalade met de kleine wondernootjes van goede vampiers,' glimlachte ik, en ik hoorde Morwens beste vriendinnetje, Maddison, oftewel Maddi, aanvliegen.
    'Daar is je beste vriendin, ik laat jullie wel even alleen,' grinnikte ik en ik vloog terug naar mijn boomhut.

    Maddison 'Maddi'.
    Glimlachend kwam ik aanvliegen, en ik landde naast de moeder van Morwen. Die vloog weg, en ik glimlachte naar Morwen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik besloot naar door te vliegen net als de meeste mensen en sloot me aan bij het feest vierende groepje. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak voornamelijk door de blikken die ik kreeg toegeworpen. -Liam-

    Luna

    Mijn moeder en ik waren velden aan het bevochten zodat de planten goed zouden groeien. Mijn jongere zusje, Gina, zat tegen een boom naar ons te kijken. Ze wuifde af en toe naar ons. Dan wuifde ik glimlachend terug. " Ik denk dat dit goed is, mam. De planten zullen nu sterk groeien."zei ik. Mijn moeder knikte en we gingen samen richting Gina.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:46 ]


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Séryl
    Ze glimlachte bescheiden, en beklom het podium. Achter haar hoorde ze de muziek weer inzetten, en pakte ze de microfoon op waarna ze begon te zingen. Het dansen werd uitbundiger en ze glimlachte verleidelijk het publiek in. Zelfs haar eigen soort betoverde ze met haar gouden stemmetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Morwen
    Ze glimlachte naar Maddi. ‘‘Hee, zullen we naar dat Nimfenfeest gaan? De muziek klinkt zo leuk en er zijn zoveel leuke mensen.’’ Stelde ze vrolijk voor/


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maddison 'Maddi'.
    Ik glimlachte terug. 'Tuurlijk. Dan kan ik voor mijn moeder en mijn vader ook opletten op misdadigers, weetjewel. Soms kan koninklijk leven niet erg leuk zijn,' zuchtte ik. Daarna keek ik weer vrolijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morwen
    Ze glimlachte flauw. ‘‘Eigenlijk ga ik er vooral heen voor de Nimfenjongens.’’ Gaf ze toe. ‘‘Maar niet tegen mijn moeder zeggen, hoor.’’ Waarschuwde ze daarna.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maddison
    Ik grinnikte. 'Ik mag niet van mijn moeder naar jongens kijken of verliefd worden, jammer genoeg,' zei ik zuchtend. Weer zuchtte ik, aangezien dat helemaal niet leuk was.

    [Even iets voor youtube opnemen :P]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kate
    Ik zag hoe Séryl het podium beklom, ze is een geweldige zangeres, zoals alle nimfen. Inmiddels stond ik tegen een elf aan. Zijn naam was me ontschoten maar het was prettig om met hem te dansen.
    Ik zuchtte in mijn hoofd, jongens waren geweldig.

    Shanti
    Toen Liam weg was gegaan was ze bezig gegaan met het avond eten, bos paddenstoelen met aardbeiensaus, ergens achter mij hoorde ik nimfen muziek, daar was Liam naar toe gegaan, naar het feestje, de rest van de groep zou daar ook wel zijn.

    Haar stem was prachtig. Zij was prachtig, ik kon mijn ogen bijna niet van haar afhouden. Het werd steeds drukker waarschijnlijk door dat iedereen op de muziek en de dansende menigte af kwam. Ik stond wat afgezonderd en keek hoe iedereen dansde. Ik scheurde mijn blik van het podium om naar Kate te kijken. -Liam-

    Séryl
    Toen het nummer was afgelopen hoorde ze diverse klagelijke stemmen. ‘‘Als jullie meer willen moeten jullie Séryl héél lief aankijken, en dan vooral de jongens.’’ Smaalde Odyn, de eigenares van deze plek. Ze glimlachte naar Séryl, die op haar beurt door haar wimpers naar de wezens keek. ‘‘Wat willen jullie dat ik zing?’’ Lokte ze liefjes uit.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:20 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    Ik zag dat Liam zijn blik van Séryl had afgescheurd om naar mij te kijken.
    Ik wist dat hij Séryl leuker vond en ik was jaloers, heel erg jaloers.
    Liam was knap, heel knap. Ik sloeg mijn ogen neer, en daarbij gingen mijn zwart-witte vleugels ook naar benenden hangen.
    Ik liet de jongen waar ik mee stond te dansen alleen achter en ik liep treurig naar Liam.

    Séryl
    ‘‘Take me away!’’ Riep een klein meisje voor haar. Ze knikte. ‘‘Klinkt goed.’’ Ze keek om en de muziek zette in. Ze liep eupwiegend over het podium en zong de eerste klanken van haar eigen lied. Het was eigenlijk een klaagzang die iedereen had, maar hij was van haar en ze had hem vesneld en minder droevig gemaakt. Dat nam de werking van de woorden nog niet weg, en al snel voelde ze de behebberige blikken over haar lichaam glijden. Haar lippen krulden om tot een glimlach terwijl ze de standaard losliet, en met de microfoon over het podium liep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.