• Ik zat gisteren rustig mijn beoordelingen voor mijn schrijfwedstrijd uit te typen, toen ik even naar beneden ging om wat drinken te halen, omdat ik ontzettend dorst kreeg.
    Daarna kwam ik weer naar boven, en zag ik allebei mijn ouders bij mijn computer staan, terwijl mijn Word-document met alle beoordelingen ervoor stond. Ik vond het verschrikkelijk dat ze het lazen, want Q is de enige plek waar ik nog een beetje privacy heb. (Mijn ouders controleren altijd álles, maar ik wis mijn geschiedenis altijd zorgvuldig)
    Mijn vader zat ingespannen te lezen, en vroeg aan mij waarvan dit was, want dit was absoluut niet iets voor school, want hij had nog nooit gehoord van leerlingen die bijvoorbeeld Hel, Applejack en Obliviatum heetten.
    Toen biechtte ik op dat ik een schrijfwedstrijd hield op internet, maar dat het ze verder niet zoveel aanging.
    Opeens drukte mijn vader op een aantal knopjes, en verdwenen ál mijn beoordelingen! Ik was echt boos, en heb mijn ouders duidelijk gemaakt dat ze niet steeds in mijn leven moeten wroeten, en dat ze niet steeds op mijn kamer moeten snuffelen naar "verdachte dingen".
    Ik haat het dat mijn ouders altijd alles maar willen weten, ik heb nooit eens rust. Als ik op Q zit, zeg ik altijd dat ik bezig ben met school, om zo mijn verdiende rust te krijgen.
    Ik word er gewoon helemaal stapelgek van, en tot overmaat van ramp moet ik nu alles overnieuw typen. Yay. (no_chears)

    Wie heeft er nog meer last van bemoeizuchtige ouders?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fayan schreef:
    Nee, daar heb ik geen last van, mijn ouders weten allebei dat ik op Quizlet zit en soms lezen ze zelf leuke topics mee of zo en ze vinden het alleen maar leuk dat ik hier zit, dus ja.
    Maar suckt wel voor jou ):


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    mijn ouders wouden mijn naam weten en toen mochtik op ipad dus mijn pa pakt het de volgendedag dus je heet mispattinson xD mijn ma dacht dat en vroeg het een keer ik zo neejoh ik noem me tog geen mispattinson wel dusxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Das wel een kutactie


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat is echt niet leuk..


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    zeer herkennbaar daarom duw ik altijd alles naar onder en zet beeldscherm uit


    HarryPotter (L) Twillight (L)