• Aaargh, ik heb zoveel last van mij nek. Ik kan amper naar links of naar rechts kijken. Alleen omhoog kijken gaat makkelijk. Kut nek D:

    En hebben jullie nog ergens last van?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vermoeidheid.

    Ik heb op mijn wang gebeten vanmiddag en dat deed serieus pijn. Nu heb ik een wonde =(
    Misschien moet jij er wat spray opspuiten tegen spierpijn?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Misschien moet je een warme douche nemen en je nek een beetje strekken en masseren? Anders wordt 't namelijk nog stijver..

    Ik heb enorm last van buikpijn, al de hele week, waarschijnlijk is 't buikgriep maar 't is zo irritant ;o


    “Love is a contradiction.”

    Au, neem een warme douche en laat de straal er op stromen, die warmte is goed voor je spieren.

    Mijn enkel doet pijn, maar dat is al weken zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Foutje, dubbel post.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weet je wat helpt? HITTEPIT!! :'D
    Ik heb ontzettend last van spierpijn in mijn buikspieren en bovenarmen... allemaal omdat ik één kar met paardrijspullen van stal naar de auto heb getrokken. En dat was amper 60 meter D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Neem een douche en ga even wat liggen. Misschien komt het omdat je te lang op de computer zit, of omdat je te lang in dezelfde positie hebt gezeten.


    We accept the love we think we deserve.

    Momenteel eens enkel van mijn nek- normaal gaan hier nog andere spieren en gewrichten mee gepaard- dus ik heb een goede dag vandaag. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Monkeyslut schreef:
    Ik heb op mijn wang gebeten vanmiddag en dat deed serieus pijn. Nu heb ik een wonde =(
    Misschien moet jij er wat spray opspuiten tegen spierpijn?


    Jij bent ook zo'n slimmerd he? ><

    ontopic: Mijn nek zit geblokkeerd, ik heb hoofdpijn en mijn voet doet zeer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn ribben, waar een of ander kutwijf bij hockey steeds opnieuw tegen aansloeg totdat ze van het veld werd gehaald. asdfghjkl.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    bovenbeen, ik denk een blauwe plek opgelopen met voetbal


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Een zere kleine teen. En dat is nog verdomd lastig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn spieren doen opeens pijn. Ja ik heb al Tijgerbalsem ervoor gebruikt. En vermoeidheid, ik slaap niet meer zo goed.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dubbelpost xD

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Monkeyslut schreef:
    Misschien moet jij er wat spray opspuiten tegen spierpijn?

    Hebben we niet ;c

    Eastwick schreef:
    Misschien moet je een warme douche nemen en je nek een beetje strekken en masseren? Anders wordt 't namelijk nog stijver..

    Is wel handig ja, denk dat ik dat zo ga doen.

    Wiarda schreef:
    Weet je wat helpt? HITTEPIT!! :'D

    Hebben we niet ;c

    Nialltastic schreef:
    Neem een douche en ga even wat liggen. Misschien komt het omdat je te lang op de computer zit, of omdat je te lang in dezelfde positie hebt gezeten.

    Ghehehehehe


    Ik wens jullie allemaal beterschap en dat het snel beter gaat met jullie.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.