• Ik zat gisteren rustig mijn beoordelingen voor mijn schrijfwedstrijd uit te typen, toen ik even naar beneden ging om wat drinken te halen, omdat ik ontzettend dorst kreeg.
    Daarna kwam ik weer naar boven, en zag ik allebei mijn ouders bij mijn computer staan, terwijl mijn Word-document met alle beoordelingen ervoor stond. Ik vond het verschrikkelijk dat ze het lazen, want Q is de enige plek waar ik nog een beetje privacy heb. (Mijn ouders controleren altijd álles, maar ik wis mijn geschiedenis altijd zorgvuldig)
    Mijn vader zat ingespannen te lezen, en vroeg aan mij waarvan dit was, want dit was absoluut niet iets voor school, want hij had nog nooit gehoord van leerlingen die bijvoorbeeld Hel, Applejack en Obliviatum heetten.
    Toen biechtte ik op dat ik een schrijfwedstrijd hield op internet, maar dat het ze verder niet zoveel aanging.
    Opeens drukte mijn vader op een aantal knopjes, en verdwenen ál mijn beoordelingen! Ik was echt boos, en heb mijn ouders duidelijk gemaakt dat ze niet steeds in mijn leven moeten wroeten, en dat ze niet steeds op mijn kamer moeten snuffelen naar "verdachte dingen".
    Ik haat het dat mijn ouders altijd alles maar willen weten, ik heb nooit eens rust. Als ik op Q zit, zeg ik altijd dat ik bezig ben met school, om zo mijn verdiende rust te krijgen.
    Ik word er gewoon helemaal stapelgek van, en tot overmaat van ramp moet ik nu alles overnieuw typen. Yay. (no_chears)

    Wie heeft er nog meer last van bemoeizuchtige ouders?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Op dit moment negeer ik mijn ouders even, want ik heb echt schoon genoeg van dat gecontroleer!
    Ik heb een stoel onder de deurkruk gedaan, zodat ze mijn kamer niet nog eens binnen kunnen komen.
    Ik haat het gewoon zo, dat ze alles zitten te checken, terwijl ik helemaal geen reden geef om dat te doen! Bah. Ik wil hier echt zo snel mogelijk weg.


    Ik geef je groot gelijk. Kalmeer maar even en laat ze lekker voor wat het is. Als zij dit doen, dan heb jij geen reden om rekening met hen te houden en heb jij geen reden ze te vertrouwen. Mijn dag ging ongeveer zo:




    1) Get out of bed
    2) Read this topic
    3) Hug Annabeth -or well, my computer-

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat herken ik wel, alleen verwijdert mijn moeder nooit iets. Ze kijkt dan en vraagt over alles wat er op het beeldscherm te zien is. Zit ik toevallig op msn, komt er zo'n pop-up berichtje: blabla is online'. Wilt ze meteen weten wie het is en waarom ik niet met diegene praat (bijvoorbeeld een basisschool klasgenootje waar je vroeger de msn adressen van kreeg). Dat is ook echt vervelend.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn ouders doen dat niet bij mijn laptop, maar mijn moeder pakt echt altijd mijn agenda en vroeger mijn dagboek om het vervolgens allemaal te lezen...
    -ja mijn agenda is mijn soort van dagboek tegenwoordig :')-


    dream, dare, fly!

    Nee, daar heb ik geen last van, mijn ouders weten allebei dat ik op Quizlet zit en soms lezen ze zelf leuke topics mee of zo en ze vinden het alleen maar leuk dat ik hier zit, dus ja.
    Maar suckt wel voor jou ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee ik vertel mijn moeder juist alles :'D


    -

    Ikku, ik zou van hen hier niet eens op mogen, omdat ik jullie allemaal niet ken. Ik heb maar gezegd dat ik hier alleen verhalen lees, anders blijven ze maar zeuren, Wat ben je nu op de comp aan het doen?? Zwaar irritant


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja. Quizlet is voor mij ook de enige plek waar ik een beetje privacy heb. En elke keer als ik dus het scherm wegklik als mijn moeder binnenkomt is het meteen: 'Ja, je hoeft niet alles meteen weg te klikken hoor, ik ga heus niet meelezen!' euh, dat doe je wel. .__.
    Ik heb ook al mijn documenten met verhalen opgeslagen in mijn eigen mapje met foto's, waar ik mijn hele familie op heb verboden erin te kijken.

    Echt, ik weet hoe je je voelt. Mijn vader klikt ook altijd mijn Youtube pagina weg als ik dingen aan het uploaden ben. Meestal duren die filmpjes ongeveer één uur, en dan heb je net alles ingevuld (als je 10 filmpjes hebt duurt dat ook wel een uur, ongeveer), en dan op het moment dat ik net terugkomt bij de computer, klikt mijn vader de pagina weg. Ik ben een keer zo boos geworden dat hij nooit meer dingen van mij weg durft te klikken.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ja. Quizlet is voor mij ook de enige plek waar ik een beetje privacy heb. En elke keer als ik dus het scherm wegklik als mijn moeder binnenkomt is het meteen: 'Ja, je hoeft niet alles meteen weg te klikken hoor, ik ga heus niet meelezen!' euh, dat doe je wel. .__.
    Ik heb ook al mijn documenten met verhalen opgeslagen in mijn eigen mapje met foto's, waar ik mijn hele familie op heb verboden erin te kijken.


    dit en laatst was mijn moeder even lekker in mijn kladblok gaan lezen over iets wat haar dus totaal niet aangaat.

    Maeleena schreef:
    MY GOD, story of my life.
    Maar dat is echt kut Annabeth...


    Cool, neat, swell -Cry

    What the o.o
    Arme jij <3

    Begrijp ik nu goed dat je vader je beoordelingen expres verwijderd heeft?

    Dat is echt kut (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is echt super lullig van hem :S


    Life is hard and then we die

    Ik heb mijn eigen laptop en die is gewoon echt prive.

    Daar zitten al mijn nummers op en al mijn gedichten en verhalen.

    Mijn moeder heeft 1 keer mijn pinggespreken op mijn BB gelezen en damn toen was het huis te klein.

    Dan heb je inderdaad best wel pech ja.
    Ik heb zo'n moeder. Die bemoeit zich overal, maar dan ook overal mee.
    Mijn God, wat ben ik blij dat ik volgend jaar de mogelijkheid om op kamer te gaan.
    Nee, mijn vader valt wel mee. Maar mijn moeder...
    Echt iedere keer begint ze tegen me te schreeuwen. Maar ik doe ook demonstratief iets anders voor mijn beeldscherm als ze zich al de moeite nemen om naar boven te komen. En ik houd het kort en bot, anders blijven ze langer.
    Maar ik heb best wel medelijden met je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    O, god, dat lijkt me echt vreselijk. (cat) Gelukkig heb ik daar niet zo'n last van. Alleen heb ik het niet over mijn relaties vanover het internet, want daar zouden ze echt om gaan flippen. Ze denken dat iedereen hierzo een of andere pedo van 56 is ofzo.


    wth.