• Ik heb al bijna 3 jaar contact lenzen maar sinds begin dit jaar gaat het mis. 31 December kreeg ik te horen dat mijn ogen beschadigd waren door mijn lenzen en dat ik voorlopig mijn bril op moest.
    Toen kreeg ik na 2 maanden nieuwe lenzen en nu is het weer mis.
    Ik heb er al een poosje last van, mijn rechterlens kan ik niet eens langer dan een paar uur inhouden.
    Nu ben ik vandaag naar de Opticien gegaan en die heeft gezegd dat mijn ogen weer beschadigd zijn. Ik moet nu een week mijn bril ophouden en dan terug om te kijken of mijn ogen zich weer hersteld hebben.
    Maar nu bestaat er dus een kans dat ik met lenzen moet stopen. En dat wil ik niet, want mijn bril is lelijk en met bril ik dus ook.
    Mijn moeder wil gaan kijken of ik misschien lensimplantaten kan krijgen.
    maar voorlopig zit ik dus met mijn bril opgescheept, en dat is zo balen.
    Sorry voor dit zeurverhaal, maar ik moest het ff kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *Draagt elke dag al een bril*
    It's not so bad. o.O

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 19:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe komt het dat je ogen steeds beschadigen?
    Ik draag ook lenzen en begrijp je volkomen


    You've cat to be kitten me right meow.

    En laseren dan? Dat is ook een optie, wel duur maar misschien wordt het vergoed? Heb er geen verstand van.
    En er zijn toch ook wel van die speciale lenzen (hydrolezen, iets met luchtdoorlatende lenzen ofzo).
    En met een leuke bril ziet het er vast niet lelijk uit!


    Don't dream your life, but live your dream!

    MaggiePie schreef:
    Hoe komt het dat je ogen steeds beschadigen?
    Ik draag ook lenzen en begrijp je volkomen

    Dat weet de opticien ook niet
    En voor mij zijn lenzen heel belangrijk omdat ik er meer mee zie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je je bril lelijk vind, zou ik op zoek naar een andere, want lang niet alle brillen zijn lelijk, er zitten hele mooie tussen. :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat heeft de nicht van mijn vriendin ook. Nou moet ze helemaal naar Eindhoven voor haar ogen. Idk, ik wil zelf wel lenzen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik zou dan toch voor je bril gaan, als het al twee keer is misgegaan.


    Destroy what destroys you.

    Maeleena schreef:
    *Draagt elke dag al een bril*
    It's not so bad. o.O


    Ik heb nu gewoon een hele leuke bril gekocht ^^


    Inspiration can hit you any time

    Hmm kut voor je. Ik moet binnekort denk ik ook ff naar een controle voor me ogen. Soms dan kan ik gewoon geen moer zien..

    En als je nu een andere bril neemt?
    Ik ken echt redelijk veel mensen die ongelooflijk goed staan met een bril hoor. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maeleena schreef:
    *Draagt elke dag al een bril*
    It's not so bad. o.O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Vraagje; waarom heb je dan een lelijke bril uitgekozen? Je kan zelf kiezen welke je neemt, waarom heb je dan geen andere genomen die je wel mooi vindt?

    Maar ja, ik had eerst ook lenzen, alleen mijn ogen konden er niet aan wennen. Dus nu heb ik een bril, maar die draag ik niet altijd want zonder zie ik beter (:.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Laseren :)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Hebben ze geen andere soorten lenzen? Bij mij werden m'n ogen heel droog van m'n lenzen en nu heb ik na heel veel proberen anderen die wel werken, misschien zijn er voor jou ook lenzen die gewoon beter zijn? Of je moet ze anders indoen/uithalen? En anders zou ik gewoon op zoek gaan naar een nieuwe bril die er leuker uit ziet en je sterkte nog eens na laten meten, want in principe moet je met je bril en je lenzen even goed kunnen zien. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Koop een leuke bril die je wel goed staat.
    Je kan er beter iets minder uitzien dan dat je dadelijk blind bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall