• Ik heb al bijna 3 jaar contact lenzen maar sinds begin dit jaar gaat het mis. 31 December kreeg ik te horen dat mijn ogen beschadigd waren door mijn lenzen en dat ik voorlopig mijn bril op moest.
    Toen kreeg ik na 2 maanden nieuwe lenzen en nu is het weer mis.
    Ik heb er al een poosje last van, mijn rechterlens kan ik niet eens langer dan een paar uur inhouden.
    Nu ben ik vandaag naar de Opticien gegaan en die heeft gezegd dat mijn ogen weer beschadigd zijn. Ik moet nu een week mijn bril ophouden en dan terug om te kijken of mijn ogen zich weer hersteld hebben.
    Maar nu bestaat er dus een kans dat ik met lenzen moet stopen. En dat wil ik niet, want mijn bril is lelijk en met bril ik dus ook.
    Mijn moeder wil gaan kijken of ik misschien lensimplantaten kan krijgen.
    maar voorlopig zit ik dus met mijn bril opgescheept, en dat is zo balen.
    Sorry voor dit zeurverhaal, maar ik moest het ff kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    je moet gewoon een bril vinden die bij je past


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Zoek gewoon achter een mooie bril, je zal er heus mee staan, echt waar!
    Als jij je ogen nog wilt beschadigen...

    Ik draag altijd een bril, so what? Daar is heus niets mis mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eastwick schreef:
    Hebben ze geen andere soorten lenzen? Bij mij werden m'n ogen heel droog van m'n lenzen en nu heb ik na heel veel proberen anderen die wel werken, misschien zijn er voor jou ook lenzen die gewoon beter zijn? Of je moet ze anders indoen/uithalen? En anders zou ik gewoon op zoek gaan naar een nieuwe bril die er leuker uit ziet en je sterkte nog eens na laten meten, want in principe moet je met je bril en je lenzen even goed kunnen zien. Sterkte!
    \
    Mijn lenzen worden speciaal voor mij gemaakt en ik heb al twee keer nieuwe gehad. Maar die zijn ook heel duur.
    Hetzelfde is met mijn glazen. Die zijn per stuk al meer dan 400 euro. Dus daarom mag ik geen nieuwe bril


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Koop anders zo'n nerd bril. Die zijn hip, en je draagt een bril (:

    Alsof een bril zo erg is *draagt al bijna 10 jaar een bril* ...
    maar nu ja, als je hem echt niet wilt, vraag dan om te laseren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    FinnickOdair schreef:
    (...)\
    Mijn lenzen worden speciaal voor mij gemaakt en ik heb al twee keer nieuwe gehad. Maar die zijn ook heel duur.
    Hetzelfde is met mijn glazen. Die zijn per stuk al meer dan 400 euro. Dus daarom mag ik geen nieuwe bril

    Als jij zo'n dure glazen nodig hebt, worden ze toch terug betaalt door de ziekenkas? Die van mij zijn daar nog niet sterk genoeg voor, maar die van jou sowieso wel dan toch.
    Daarbij een bril is dan toch een investering.
    Je moet er niet elke maand een nieuwe, die gaat zeker een paar jaar mee. Reken maar eens uit wat je spendeert aan je lenzen, en dan kan er zeker een nieuwe bril van af.


    If you had never come out of the blue, I would've stay