Ja, een vriendin van me. Ik noem geen namen want zij zit hier ook op het forum.
Drie jaar geleden hebben we elkaar leren kennen, en vanaf die dag was het vet gezellig enzo.
We gingen met elkaar naar concerten, en spraken gewoon vaak af. Het was alleenwat moeilijker, aangezien zij heel ver bij mij vandaan woont. Maar misschien was het daarom, des te leuker.
Bij een concert kreeg ze een epilepsie aanval, en daar kan ze niks aandoen, maar ik kwam ook niet thuis..Ja..wel, maar vet laat. En toen in die zomer daarna kwam ze een week bij mij, en kreeg ze ook twee aanvallen op de kermis. Toen was het mijn verantwoording dus moest ik maar zorgen dat ze bij het ziekenhuis kwam, en weer thuis enzo.
En toen werd ze verliefd op mijn beste vriend, die haar niet wilde. En op een of andere manier werd ze vet chagrijnig om naar mij, TERWIJL ZE HET MIJ NOOIT VERTELD HEEFT, alleen maar aan haar andere 'vrienden' waarvan ze zei dat ze ze haatte, en nooit meer mee omging. Allemaal goed een aardig..
Nu zit ze steeds op twitter helemaal te spammen over 1D, met andere mensen die ze via het internet kent, en loopt ze mij belachelijk te maken bij mensen bij haar op school. En dan word ik wel geacht om haar te helpen maandag, via de telefoon. Ze denkt dat ze de baas over mij kan spelen ofzo. Ze is facking zeurdiger, ze vindt alles leuk wat ik leuk vind... ze valt flauw onder de douche omdat ze niks eet, omdat ze wilt afvallen..als ze sport dan kneust ze meteen iets .. Kortom, ik krijg de neiging om haar uit te schelden.
Om dit topic nuttig te houden; Wie heeft er ook zo'n vriend/vriendin, of heeft er misschien iemand tips? Oja; praten helpt niet, want dan gaat ze huilen, en krijgt ze een aanval, om er vervolgens niets meer van te weten..
Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales