• Hoi lieve Quizletters, Imma need yo help.

    Mijn vriend krijgt binnenkort te horen of hij is aangenomen op de een Britse universiteit voor zijn master en een week daarna krijgt hij te horen of zijn scriptie is goedgekeurd. (Ik ben ervan overtuigd dat zijn scriptie wordt goedgekeurd, en als hij niet wordt aangenomen daar heeft hij nog andere universiteiten als back-up, dus ja ik wil per se iets doen voor hem. Als het in het ergste geval alsnog niet doorgaat, heeft hij een troostcadeau haha)
    Nu wil ik hem dus een cadeautje geven, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zou hem of echt een cadeau willen geven, of een weekendje weg willen plannen ofzo, maar dit mag dan wel niet té duur zijn, dus goedkope plaatsen om naar toe te gaan zijn aan te raden! (hoeft niet per se in belgie/nederland te zijn, goedkope vliegtickets vind ik wel denk ik haha.) Goed, als het uiteindelijk geen weekendje weg wordt, zou ik graag een cadeautje geven, maar ik weet niet wat.
    Dingen die hij leuk vind zijn:
    - Reizen, of course
    - Bier. Lol.
    - Gamen, hij houdt van GTA/Fallout en zulke spellen, verder heb ik totáál geen verstand van games dus als je suggesties hebt please let me know!
    - Uit eten (onze relatie is gebaseerd op eten, no shame HAHAHA)
    - Lezen (Hij houdt van boeken zoals die van Jo Nesbo, soort van thrillers/krimi's)

    Alvast ontzettend bedankt! (flower)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 14:51 ]


    tya

    Voor het reizen: Altijd even op trivago kijken! Serieus, overnachtingen van 20 pp en ontbijt in spanje ofzo weet ik het haha Ik zou daar even kijken!

    Voor het gamen: Ik weet niet of je steam kent? Een online website waarin je games heel goedkoop kan kopen. Je meld je aan met een account en de gekochten spellen komen dan op je account te staan. Dat betekend dat je op elke computer waar dan ook kan inloggen en je spel kna installeren! Tis echt hemels ^^

    Boeken: ja.. uh.. Bol.com i guess hihi


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Voor het reizen: Altijd even op trivago kijken! Serieus, overnachtingen van 20 pp en ontbijt in spanje ofzo weet ik het haha Ik zou daar even kijken!

    Voor het gamen: Ik weet niet of je steam kent? Een online website waarin je games heel goedkoop kan kopen. Je meld je aan met een account en de gekochten spellen komen dan op je account te staan. Dat betekend dat je op elke computer waar dan ook kan inloggen en je spel kna installeren! Tis echt hemels ^^

    Boeken: ja.. uh.. Bol.com i guess hihi

    Oh ik dacht altijd dat trivago duur was!
    En nee die website kende ik nog niet, thanks!


    tya

    Als je gamen en reizen wil combineren, raad ik je aan om naar Gamescon in Duitsland te gaan voor like twee dagen en een goedkoop hotelletje of goedkope B&B te zoeken ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Poshlost schreef:
    (...)
    Oh ik dacht altijd dat trivago duur was!
    En nee die website kende ik nog niet, thanks!


    Nee, ik dacht dat eerst ook. Totdat ik er achter kwam dat je voor 40 per nacht +a-la-cart in een jeugdherberg kasteel kan overnachten in Menorca! Nou dat noem k wel lekker goedkoop hoor haha

    Ik gebruik de website ook sinds kort en ik ben er erg blij mee! Dus ik denk, zeker voor een gamer, dat ie dat heel gaaf zou vinden! De site is namelijk erg uitgebreid met games! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Boedapest schijnt mooi te zijn en het is een relatief goedkope stad!(: Maar ik weet niet of je het zo ver van huis zoekt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat misschien ook leuk is, is om voor het reizen op deze site te kijken: https://srprs.me/. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wel positieve verhalen gehoord!

    Van gamen heb ik eigenlijk niet zoveel verstand. Voor boeken kan je altijd advies vragen in een boekenwinkel of op bol.com kijken!


    -

    Nakajima schreef:
    Als je gamen en reizen wil combineren, raad ik je aan om naar Gamescon in Duitsland te gaan voor like twee dagen en een goedkoop hotelletje of goedkope B&B te zoeken ^^

    Oh wat gaaf! Goeie tip, thanks!
    SPECS schreef:
    Boedapest schijnt mooi te zijn en het is een relatief goedkope stad!(: Maar ik weet niet of je het zo ver van huis zoekt.

    Hoe verder hoe beter haha. Ik had inderdaad nog niet gedacht aan Oost-Europa, thanks!
    Towns schreef:
    Wat misschien ook leuk is, is om voor het reizen op deze site te kijken: https://srprs.me/. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wel positieve verhalen gehoord!

    Van gamen heb ik eigenlijk niet zoveel verstand. Voor boeken kan je altijd advies vragen in een boekenwinkel of op bol.com kijken!

    Ohja, die site was me helemaal ontschoten haha, thanks! ^^


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Ohja, die site was me helemaal ontschoten haha, thanks! ^^


    Graag gedaan! Naar het oosten is het sowieso goedkoper en Boedapest staat echt op mijn to do lijstje.=3


    You were born original, don't die as a copy.