• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 30!*O*
    *O**O**O*



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28
    - Topic 29


    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Moest ik het hem vertellen? Kon ik liegen? Nee. Hij kwam er vroeg of laat toch wel achter.
    "Daiyh. Hij heeft de zusters aan zijn kant gekregen. Ik weet niet wat ze gegeven heeft, maar... dat veroorzaakte dit." Ik sla mijn armen om zijn schouder, leg mijn wang op zijn hoofd.
    Waar kon ik heenbrengen? Bestond er een plek waar hij veilig was? Waar we samen konden leven, zonder al deze drama?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Gulzig drink ik grote slokken water. Mijn zicht klaart op en de zwarte vlekken verdwijnen, hoewel de duizeligheid blijft. Eten. Een kamp op slaan.Ik sta op, wankel even, vind mijn evenwicht weer en begin te lopen. Niet te ver weg bij mijn kostbare vijvertje, maar ik moet eten hebben. Bessen ofzo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Percy
    Haar stem leek te echoen, en vaag herkende ik mijn eigen naam. ik had weinig kracht meer over, de mutant had me uitgeput.
    'Nu sta ik bij je in eht krijt,' fluister ik, en ik proef bloed in mijn mond. Een paar druppels glijden mijn longen in en ik hoest. Duizelig. Ik moet mijn ogen dichtdoen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Zodra we de tributen de arena uithebben, maak ik hem af,' fluister ik zwakjes. Ik heb genoeg mensen vermoord om het aan te kunnen. En om iemand zoals Daiyh zou ik geen spijt hebben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Dat doet me denken aan het gesprek van gisteren, waarin hij me tegen moest houden om te voorkomen dat ik Daiyh afmaakte. Hij dacht dat ik er spijt van zou krijgen, maar ik wist heel goed dat dat niet zo was. Nu al helemaal niet meer.
    "We maken hem samen af. We laten hem dezelfde pijn voelen die hij ons liet voelen," verzeker ik hem.
    Pas maar op, Daiyh, je gaat eraan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik geef Fayan een zacht, zwak kusje op zijn wang, en knik. Wil nog iets zeggen, maar dan schiet me iets te binnen.
    'we moeten ons waarschijnlijk gaan voor berreiden, op de actie van vanavond,' zeg ik met een zwakke stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saph, don't even try o_o]

    Chiara Cinxi
    Hij lag enkel pijn te lijden, op weg naar de laatste beetjes van zijn leven. Haar vingers krulden om het mes, die ze naar zich toehaalde.
    'Ik kan je hier niet zo laten liggen,' mompelde ze.


    -

    Fayan - Stylist
    "Ja en jij denkt dat ik jou mee laat gaan?" antwoord ik. Echt niet. Het zou veel te gevaarlijk worden en Saph was nou niet echt op zijn best vandaag.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Ik snap wat ze bedoeld, mijn hart begitn zwakker te worden. Op deze manier sterf ik pas over een uur, met veel pijn.
    'Elaine.. Vertel haar dat ik haar mis,' fluister ik met een schorre stem. bleod druipt nogsteeds door mijn keel, en ik blijft het proberen ophoesten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Dan moet ik maar uitkijken," schamperde hij. Hij liet zich onder een boom neerploffen en kreunde toen hij naar de wuivende bladeren boven hem keek. Er tussendoor zag hij stukjes van de grijze lucht.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'ik moet wel!' Mijn stem is wat harder en ik probeer rechtop te zitten, maar ik voel me duizelig worden en ga weer liggen.
    'We wachten hier al zo lang op, ik moet wel meegaan!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat doe ik.'
    Elaine. Ze had geen idee wie dat was, maar daar zou ze wel achterkomen. In een snelle beweging sneed ze zijn keel door, waarna de lucht meteen uit zijn longen ontsnapte en de zenuwen bloot kwamen te liggen. Hij was dood binnen een paar tellen.


    -

    Fayan - Stylist
    "Saph, je bent nu niet sterk genoeg. Je kunt geen tributen uit de arena krijgen, straks wordt het nog je dood," spreek ik hem tegen. "We moeten vluchten, snel zijn en ik wil niet het risico lopen dat jij... dat je achterblijft."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ow, fijn. Over een uur komt mijn vader me halen, en dan gaan we naar de verjaardag van een oom -_-
    Gelukkig houdt mijn vader er ook niet zo van, dus dan zijn we er vast niet lang]


    -

    Daiyh
    Gespannen keek ik toe. Een kannonschot galdme door de arena, ik hoorde eht vaag in eht achetrgrond geluid van de tv. Chiara had hem uit zijn lijden verlost.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.