• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 30!*O*
    *O**O**O*



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28
    - Topic 29


    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Ik wist de mutant van me af de gooien, maar ik was zwak. ik had teveel bloed verloren en voelde me duizelig. De mutant, die vreemd veel weghad van mijn altijd boze moeder, gromde. Ik had het een paar keer kunnen raken met mijn dolk, maar dat was alles. uitgeput zakte ik op de grond neer en wachtte op de laatste klap.

    Daiyh
    Ik keek toe hoe de mutant de jongen aanviel, en hoe hij het gevecht begon te verliezen. Zou er toch nog iemand dood gaan voor de reddingsactie?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Priim, dat zeg je toch niet als er allemaal camera's om je heen zweven :'D]


    -

    Felan
    "Dat komt wel goed," bromde hij, voor hij een keurende blik op de hangmat wierp, die slap en zielig aan zijn tak hing.
    Hij verlaagde de toon van zijn stem. "Kijk je wel een beetje uit met zulke dingen?" siste hij. "Ze registreren hier werkelijk álles van je." Het rode lampje van een camera knipoogde naar hem vanuit de dichtstbijzijnde struik.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:01 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Het verraad nog niets. Het kan ook gewoon een plan zijn dat ze vandaag iedereen gaat afslachten, en Felan waarschuwt omdatze hem niet wilt afslachten]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Saph lijkt ietsjes te kalmeren, zijn spieren ontspannen zich, maar dan begint hij te huilen en ik neem hem meteen in mijn armen.
    "Het komt allemaal goed, Saph, dat beloof ik je," fluister ik met trillende stem. Ik was net echt doodsbang dat ik hem kwijt zou raken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Achterdochtig keek ze om toen een doffe klap klonk, het geluid van happende kaken. Een mutant? In stilte liep ze op het geluid af, duwde een tak aan de kant. Het was de jongen aan wie ze het water had gegeven: Percy. Als een hoopje bloedende ellende lag hij op de grond, met voor hem het enorme beest.
    Haar hand schoot de rugzak in, die ze - nadat ze nog twee messen had gepakt - op de grond liet vallen. Met een snelle beweging wierp ze het wapen, maar aangezien de mutant zich plotseling naar haar omdraaide boorde het lemmet zich tussen zijn ribben, in plaats van door de achterkant van zijn hart.


    -

    Primrose
    "Niet alles. Ze registreren onze gedachten niet. En ik weet wat ik doe. Ik ben van plan om vanavond misschien iedereen te vermoorden, maar ik wil jou niet expres vermoorden dus waarschuw ik je." Lieg ik
    Ik kan overtuigend genoeg liegen, dus het Capitool zal vast denken dat het echt waar is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph

    Ik maakte geen enkel geluid, drukte gewoon mijn gezicht tegen Fayan's borstkas en huilde uit. Hij rook naar een of andere zoete aftershave en vaag naar jaarlak. Mijn Fayan was terug, alles was goed. Na een paar minuten wist ik te kalmeren, stopte ik eindelijk met huilen.
    'b-Ben je terug?'

    Percy

    Tot mijn verbazing storte de mutant zich niet op me, maar draaide zich om. Er zat een werpmes tussen de ribben van eht beest. Vervolgens zag ik hoe het zich op Chiara srortte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Hij fronste zijn wenkbrauwen. Het kwam er best overtuigend uit, maar Primrose en moorden, dat klopte gewoon niet.
    "Mij niet expres vermoorden, zei je? Ga je me dan per ongeluk vermoorden?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Mijn keel is droog, mijn tong voelt als een zemen lap in mijn mond en ik ben duizelig. De stappen die ik zet klinken veel te hard, voelen als doffe klappen op mijn schedel. De randjes van mijn zicht zijn wazig geworden, de bomen draaien lichtjes en als ik nu geen water krijg, ga ik dood. Hartstikke dood.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Haar hand schoot uit, waarna ze het mes tussen zijn ribben vandaan trok. Daarna greep ze een tak vast die boven haar hing, en kon zichzelf omhoog trekken zodat het beest mis greep. Met hongerige, geelachtige ogen keek hij naar haar omhoog.


    -

    Primrose
    "Als je te dichtbij komt wel." Zeg ik
    Ik glimlach en voel me gekomen op m'n gemak. Alsof we niet in de Arena zijn, maar ergens in District 12.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik begreep de vraag niet.
    "Terug? Ik ben nooit weggeweest, Saph," fluisterde ik, terwijl ik een kus op zijn haren drukte en zijn rug streelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Zwakjes sta ik op en grijp mijn dolk van de grond. Nu sta ik zeker bij haar in eht krijt. Met die gedachtte val ik de mutant aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik klamp me achstig aan eht vast, alsof hij elk moment weer aan me kan ontglippen.
    'Je was weer gemutileerd,' antwoord ik zachtjes, trillerig. 'Alles... alles deed zoveel pijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.