• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 30!*O*
    *O**O**O*



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28
    - Topic 29


    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het verbaasde haar toen hij de kracht nog kon opbrengen om überhaupt op te staan, laat staan de mutant aan te vallen. Het mes dreef zich in zijn rug, en met een schreeuw klauwde de mutant naar Percy terwijl hij zich weer naar hem omdraaide.
    Met één van de messen tussen haar tanden geklemd liet ze zich weer vallen, om te landen op zijn rug.


    -

    Fayan - Stylist
    Gemutileerd? Heh?
    "Ik ben niet gemutileerd vandaag," zeg ik zachtjes. Waarom dacht hij dat? "Ik ben de hele tijd mens geweest..."
    Wat had die zuster hem in godsnaam gegeven?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Die ene aanval had de mutant afgeleid van Chiara,, die haar kans zag om er op te springen. Mijn benen hielden me niet meer, ik klapte terug op de bossige grond. Bloed liep nog steeds uit mijn schouder, uit de drie lange wonden op mijn rug. Vlekjes danste voor mijn ogen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    saph
    'M-Maar ik zag het!' Verward keek ik Fayan aan. 'J-Je ogen hadden dat vuur weer- E-en je gromde, e-en..'
    Mijn ademhaling is veel te snel, ik moet mijn angst onder controlle krijgen, maar dat lukt pas na een paar happen adem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Misschien moeten we de namen van de overleden tributen even doorstrepen? Zodat iedereen weet wie nog leeft en wie niet?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar blik volgde Percy onwillekeurig, die op de grond viel. Ze pakte het mes, zette haar beiden handen op één schouder en duwde zichzelf omhoog. De klauwen van het beest krulden zich rond haar rug, bijtend op haar kaken onderdrukte ze een gil toen ze de punten door haar huid voelde snijden.
    Het bewegen van haar arm deed - dankzij de druk op haar rugspieren - ontzettende pijn, maar toch haalde ze uit en liet het mes door zijn borst drijven.


    -

    [ wie is er allemaal dood? o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Met een zucht liet ze zichzelf terugvallen, en beet op haar onderlip. De jongen zou sterven, geen twijfel mogelijk.


    -

    Fayan - Stylist
    Hij had gehallucineerd, dus. En dacht dat ik weer in mijn mutanten vorm was.
    "Het was nep, lieverd, het was allemaal nep," fluister ik zachtjes. Hoe kon ik hem geruststellen?
    "Ik ben geen mutant, ik ben gewoon jouw Fayan."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jack en Shenley, dat was het volgens mij]


    -

    Cassie - District 9
    Na nog een minuut of tien begin ik te wankelen. Vier passen verder struikel ik en val ik om. Een jammerkreetje verlaat mijn lippen en mijn vingers klauwen in de modder... Modder! Water!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Percy
    Ik kon niet meeropstaan, had de kracht niet meer om haar te helpen. Mijn gedachten gingen naar Elaine. Naar onze verloving. Haar plan om weg te komen. Mijn ogen waren half dicht, mijn hoofd leek te tollen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knik, leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en luister naar zijn hartslag. Mijn Fayan. Ik voel me zo duizelig en zwak, alsof er niets verranderd is sinds gister.
    'H-Het spijt me.. i-Ik snap neit wat er gebeurde...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De klauwen gleden weg, en een opgeluchte zucht ontsnapte aan haar. Toen het enorme lichaam begon te wankelen, greep ze het mes en sprong van hem af. Hij liep drie stappen, grijpend naar haar in een poging tot wraak, waarna hij naar achteren viel.
    Meteen draaide ze zich om naar Percy, en knielde bij hem neer. 'Percy?'


    -

    [*Waits on Val* take your time(cat)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.