• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 30!*O*
    *O**O**O*



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28
    - Topic 29


    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda



    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 16:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Oooh. Dus ze staat daar nu nog steeds terwijl ik Felan naar "bed" (lees: boom) heb laten gaan? *traag van begrip*






    [Overheen gelezen. Maar ja ze staat daar dus nog steeds]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Een paar tellen bleef ze stil, waarna ze met een zucht haar lange, goudblonde lokken naar achteren streek. 'Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.'


    -

    Maeleena schreef:
    [ Uhm... *Has no reason* o.o]

    [Ow :'D
    Want ze gaat niet een willekeurig iemand die ze tegenkomt neersteken]


    -

    Saph
    Ik voelde me zwakker worden, de mutant gromde naar me, trok mijn verbanden er afAlles deed zo verschikkelijk veel pijn... Duizelig deed ik mijn ogen dicht, mijn geschreeuw werd langzaam minder, tot er alleen nog maar geluidjes van pijn en angst uit mijn keelkwamen. ik was compleet overgeleverd aan de mutant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ how about Percy is fighting a mutant and already losing the battle, and she finishes the mutant off, but Percy is too badly wounded and she finishes him off so his pain ends]

    Daiyh
    Want het gaat ook niet lukken, denk ik. Niet als het aan mij ligt. ik grijns.
    'Je hebt een positievere instelling nodig dan, denk je niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [That's a good idea =D]

    Amycus Calcia
    'Ik red me prima.'
    Een jongen verscheen in beeld, zijn donkere, halflange haar hing rommelig langs zijn gezicht.


    -

    Fayan - Stylist
    Zodra de nieuwe verbanden zijn aangelegd, ga ik op zoek naar iets wat hem nog meer kan helpen. Medicijnen die ik ken.
    Ik vind een pijnstiller die we thuis ook gebruiken. Het is niet de sterkste, maar hij werkt wel.
    Saph lijkt helemaal van de wereld, dus ik help hem de pillen door te slikken. Eigenlijk is het meer dwingen, maar hij moet ze innemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ (wbw) i know. *Gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik open mijn ogen en zie dat ik in slaap ben gevallen op de plek waar ik gisteravond stond.
    "Felan, waar ben je?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Stilletjes keek ik naar het scherm, een nieuwe jongen was verschenen.
    'Hem herken ik niet,' zeg ik. en het is waar, ik heb hem nog nooit gezien.

    Percy
    De dag was slecht begonnen. Ik was opzoek naar nieuw, schoon water, maar had alleen ondrinkbaar meerwater gevonden. En toen was ik de mutant tegengekomen.
    Het gevecht leek inmiddels al uren te duren, bloed drupte uit de krassen op mijn rug en uit de beet in de schouder. Het werd steeds moeilijker om op te staan.

    Saph
    De mutant dwingt iets door mijn keel, en in paniek doe ik mijn ogen open. Maar alleen Fayan zit er. mijn Fayan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Saph's ogen schieten open op het moment dat de pillen door zijn keel glijden.
    "Rustig maar, deze zorgen ervoor dat je pijn weggaat," fluister ik zachtjes. Mijn eigen keel zit ook dicht, ik haat het om Saph zo in paniek en pijn te zien. Kon ik het maar van het overnemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Het daagde pas bij haar waarom hij interessant was toen de mutant in beeld verscheen, waarna ze gespannen rechtop ging zitten.

    Chiara Cinxi
    Het water uit de poel was ondrinkbaar, waarna ze verder was gelopen. Sinds ze wakker was geworden, leek ze zich bewuster te zijn van het leven dat in haar groeide. Alsof het smeekte om eten, om water.
    De bomen verschenen snel weer, en voor ze het wist liep ze het bos binnen.


    -

    Felan
    De stem van Primrose schrok hem op uit zijn korte, verwarde slaap. Nog maar half wakker draaide hij zich op zijn zij en kiepte direct de provisorische hangmat, die hij gisteren voordat hij ging slapen nog snel in elkaar had gezet - lang leve een huis in District 12 waarvoor hij en zijn vader de helft van de meubels zelf hadden gebouwd; "echte" stoelen en tafels waren te duur voor ze.
    "Wat is er?" schreeuwde hij terug, opkrabbelend uit de stapel bladeren waar hij met een plofje in was terechtgekomen. Fijn, nu zat half Panem natuurlijk te lachen voor de tv om hem.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Mijn paniek begint langzaam af te nemen. Fayan is terug. De pijn begint langzaam te verdwijnen. Het bloed word tegen gehouden door dik verband.
    Ik wil ietszeggen, iets waardoor die bezorgdheid uit zijn ogen verdwijnt, maar ik krijg geen woord over mijn lippen. ik begin gewoon te huilen, van opluchtig en shock.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Het plan." Weet ik alleen maar te zeggen
    Vandaag of morgen halen ze ons uit de arena.
    "Overleef deze dag." Zeg ik erachter aan


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.