• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Lucas
    "Saverio?" Vraag ik
    "Ja ik ben Lucas." Zeg ik
    Zou Saverio in staat zijn om me te vermoorden? Heeft hij überhaud wel wapens?

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Maar spijt heb ik wel. Ik weiger mijn ogen dicht te doen, en denk aand e dingen die Sylvano had gezegd. Hoe ik Fayan in gevaar had gebracht.
    Ik zucht zachtjes, en kijk Fayan dankbaar aan als hij de deken om me heen legt.

Cathal
    Stilletjes sluip ik door het bos. alyda blijft bij de plek waar we kamp op hebben gezet, we hebben eten en water nodig. Daarom dat ik hier nu ben. De hoorn. Ik zie niemand, dus loop ik er naar toe.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik druk heel zacht een kusje op zijn lippen.
    "Ga slapen, liefste."
    Zijn blik was strak op de mijne gericht, maar ik ging nergens heen. Ook niet als hij in slaap gevallen was.
    Ik zou nu dag en nacht wacht houden bij hem en koppig op deze stoel blijven zitten, tot hij weer helemaal genezen was en van de ziekenzaal af mocht.

Saverio - 9
    "Ja..." antwoord ik onzeker. Lucas bleef ook staan, maakte geen aanstalten me te vermoorden dus ik stak mijn handen in de lucht als teken van dat ik niet vijandig was.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph
    uiteindelijk deed ik mijn ogen half dicht, weigerde te slapen. Nee, niet met de kans dat Sylvano, of erger, Daiyh terug zou komen. Fayan weer pijn zou doen. Dat nooit meer...

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Lucas
    "Wat doe je hier nog, moet je niet gaan schuilen?" Vraag ik
    Ik was eigenlijk aan het zorken naar Prim, maar Prim red zich vast met een pijl en boog.
    Ik ben zo slim om niet naar het kiezelstrand te gaan, want daar kan iedereen je horen in de nacht

Fayan - Stylist
    Ik zuchtte toen ik merkte dat Saph wakker probeerde te blijven. Wat een koppig ezeltje was het ook. Maar wel het liefste koppige ezeltje dan.
    "Saph, als je nu niet gaat slapen dan vraag ik de zusters je een slaapmiddel te geven, hoor. Je moet genezen en daarvoor heb je slaap nodig. Ik beloof je dat ik nergens heenga en Sylvano kan onmogelijk hierheen komen."

Saverio - 9
    "Ik was op zoek naar een goede plek," zeg ik maar ik blijf op mijn hoede.
    Mijn oog was al gevallen op een boom, een stuk verderop die ik zag vanaf de Hoorn en daar was ik naar op weg. Eerder durfde ik ook nog niet in mijn rugzak te kijken.
    "Wat doe jij hier?"

Aithne
    Een jongen volgens mij Cathal loopt naar de hoorn.
    Snel pak ik mijn dolk uit mijn rugzak en loop naar voor zo dat ik goed zichtbaar ben.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Saph
    Het was be;achelijk, ik was gewoon een open boek voor hem. ik glimlachte zwakjes.
    'moeilijk slapen, zonder een nachtkus,' weet ik te mompelen. Ik zou zo in slaap kunnen vallen eerlijk gezegt, maar toch.

Cathal
    tegen de tijd dat ik bij de hoorn aankom hoor ik voetstappen, een meisje verschijnt in mijn gezichtsveld. Ik herken haar vaag, maar zou niet weten uit welk district te komt. Snel pak ik een knein werpmes uit de hoorn.

Fayan - Stylist
    "En als je je klep niet houdt, dan krijg je dat middeltje alsnog," zeg ik er maar even achteraan. Praten kostte hem veel energie en die moest hij opsparen om aan te sterken.
    Desondanks boog ik me toch voorover om hem even teder te kussen.
    "Nu ga je echt slapen."

Lucas
    "Ik zocht Prim." Antwoord ik

[ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 0:29 ]

Saph
    ik wil nog iets terug zeggen, maar hij heeft gelijk. Ik ben doodop. Langzaam vallen mijn ogen dicht. ik weet nog net Fayan's hand vast te grijpen voordat ik weer in slaap val.

Saverio - 9
    "Ik heb Prim nergens gezien," zeg ik. Lucas en ik stonden allebei nog steeds in een afwachtende houding, klaar om te vluchten of aan te vallen zodra één van ons een verkeerde beweging maakte en ik werd gek van de spanning.
    "Eh, ik maak je niet af, hoor."

[En toen konden we weer niet verder met Saph en Fayan (cat)]