• YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE
    I LOVE YOU ALL SO MUCH <3

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:31 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

CHARRY schreef:
    (...)

Ik ga het niet aannemen, hoor.

ik ga het gewoon in je tas stoppen.. dan lijk ik maar een omgekeerde tassenroller

What's so bad about being different?

CHARRY schreef:
    (...)

Ehm, 20 en dan nog wat muntgeld, waarschijnlijk niet genoeg, maar dan kan mn moeder nog wat bijleggen. =)

Met 20 pond heb je ruim genoeg hoor, je krijgt zowiezo meer dan 20 euro ervoor terug (:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsFood schreef:
    (...)

ik ga het gewoon in je tas stoppen.. dan lijk ik maar een omgekeerde tassenroller

ik zie je nu uit een kast komen en geld in Chanou's zak steken xd

i'm broken, do you hear me.

NiallsNandos schreef:
    (...)
    Het is er echt doodsaai,
    ik was daar vorig jaar op zomervakantie en er was letterlijk NIKS, geen auto's bijna geen mensen er was geen tv geen internet geen radio en zelfs geen krant xd, en de dichtsbijzijnde stad was 2 uur rijden O.o

Don't you dare to talk about Norway like that! :o
    Waar ik was, was er nog best veel x'D We hadden tv, radio... en we zaten best dichtbij het grootste meer daar, dus konden we vissen en zwemmen. We zaten ook niet zo ver van Oslo. en je moet gewoon van natuur houden, het is daar echt heel mooi :3

wow me internet flipte.

Flashing lights in my mind, going back to the time.

NiallsFood schreef:
    (...)

Ik laat jou dus niet meer in de buurt van mijn tas... Niemand van jullie, eigenlijk. x'D

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Chiam schreef:
    (...)

ik zie je nu uit een kast komen en geld in Chanou's zak steken xd

OMFG HAHAHAHAHAHAHA

NiallsNandos schreef:
    (...)
    Met 20 pond heb je ruim genoeg hoor, je krijgt zowiezo meer dan 20 euro ervoor terug (:

Ongeveer 22 euro ja (:

BEN IK WEER (:

If you spread your wings, you can fly away with me.

CHARRY schreef:
    (...)

Ik laat jou dus niet meer in de buurt van mijn tas... Niemand van jullie, eigenlijk. x'D

gaat ons wel lukken hoor (:
    Me is Ninja :Y)

haai sanne. (:

Flashing lights in my mind, going back to the time.

CHARRY schreef:
    (...)

ik kom gewoon uit mijn kast te voor schijn.. zorg dat iemand anders mijn geld heeft en dan stopt iemand in jou tas omdat je van mij schrikt:Y)

ik ben al mijn posters van mn muur aan het halen, zodat er ruimte is voor mijn 1D posters ;3

It's like I'm finally awake - One Direction.

Narry schreef:
    (...)
    Don't you dare to talk about Norway like that! :o
    Waar ik was, was er nog best veel x'D We hadden tv, radio... en we zaten best dichtbij het grootste meer daar, dus konden we vissen en zwemmen. We zaten ook niet zo ver van Oslo. en je moet gewoon van natuur houden, het is daar echt heel mooi :3

Ik heb daar 1 nacht tussendoor in Oslo geslapen en dat was wel leuk, maar ik zat 8/9 uur rijden er vandaan D:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

NiallsFood schreef:
    (...)

ik kom gewoon uit mijn kast te voor schijn.. zorg dat iemand anders mijn geld heeft en dan stopt iemand in jou tas omdat je van mij schrikt:Y)

Helaas ben ik geen schrik persoon. x'D

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''