Heeeey!
ik wilde eerst al niet meer reageren op dit forum maar toen dacht ik, maar die hebben toch dezelfde intresse als u dus waarom niet hahahahaha hoe gaat het met jullie? (a) xx
HAHAHAHAHAHA DAT ZEI IK DUS ALS EERSTE
ahahahahha<33
aha zie mijn stoere oude gebruikersnaam
Narry schreef:
Maar, hoe gaan we dat nou voor Chanou doen? Want met hoeveel mensen zijn we? En ze moet het natuurlijk wel goed vinden...straks regelen we het en komt ze helemaal niet --'
Anders als het echt niet kan, dan wil ik gewoon wel alles betalen aangezien ik geen treinkaartje voor mezelf hoef te betalen (:
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!
NiallsNandos schreef:
(...)
Anders als het echt niet kan, dan wil ik gewoon wel alles betalen aangezien ik geen treinkaartje voor mezelf hoef te betalen (:
Ik denk dat er wel meer zijn die mee willen betalen hoor (:
Maar ja, ze moet sowieso eerst wel zelf één betalen en dat krijgt ze later gewoon het geld weer terug ja
maaaar schatjess.. ik moet gaaaan..
Ik moet nu echt gaan slapen.. ik ben gwn al freaking 36 uur wakker.. en anders verslaap ik mij morgen!
doeeeeeg xoxoxoxo
Narry schreef:
Maar, hoe gaan we dat nou voor Chanou doen? Want met hoeveel mensen zijn we? En ze moet het natuurlijk wel goed vinden...straks regelen we het en komt ze helemaal niet --'
Gewoon niet doen. x'D
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
NiallsFood schreef: NiallsFood zei op 10 aug 2011 - 22:04:
Ik moet nu echt gaan slapen.. ik ben gwn al freaking 36 uur wakker.. en anders verslaap ik mij morgen!
doeeeeeg xoxoxoxo
AHAHAH IN TOPIC 34
lol da was met WMYB
HAHAHAHAHAAHAHA.
If you spread your wings, you can fly away with me.
doeeeeeg xoxoxoxo
AHAHAH IN TOPIC 34
lol da was met WMYB
Ik heb toen volgens mij de rest van de dag niet gereageerd, omdat ik naar Ali-b ging omdat hij de kaasmarkt opende xd
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!
doeeeeeg xoxoxoxo
AHAHAH IN TOPIC 34
lol da was met WMYB
Hahah ik zat dus ook toen WMYB uitkwam in Noorwegen x'D wtf