• bij mijn schrijfwedstrijd :9~


    Uitleg


    Jury
    Defensive
    Square
    Wiarda
    Ik heb géén juryleden meer nodig!

    Deelnemers
    Ik wil vijftien deelnemers, max. Denk er wel goed over na - het zou fijn zijn als er zo min mogelijk mensen zich uitschreven. Geen deelnemers meer nodig!
    1. Counterpoise -uitstel tot de 11de-
    2. WeasleyTwins -ingeleverd-
    3. Jonsu -ingeleverd-
    4. Applejack -uitstel tot de 13de-
    5. Progeny -uitstel tot de 16de-
    6. Aiku -ingeleverd-
    7. MissSharp -ingeleverd-
    8. Amycus -uitstel tot de 11de-
    9. Saepe -uitstel tot de 11de-
    10. Roux -ingeleverd-



    Uitstel e.d.
    Ik doe daar niet al te moeilijk over, maar zou het zeer op prijs stellen als je het tijdig meldde. Ik heb ook een hart, dus zal niet al te moeilijk doen, maar zou het liever niet al te lang laten uitlopen.

    Hoe lever ik mijn opdracht in?
    Je maakt een story aan, en zet de opdracht in een hoofdstuk. Het linkje naar het hoofdstuk zet je in het topic, en dan zullen wij het beoordelen. Beoordelingen komen in deze story te staan, samen met de ingeleverde opdrachten en de uiteindelijke cijfers/tussenstand. Als iedereen heeft ingeleverd komt de uitslag zo snel mogelijk erop.

    Rondes
    In alle rondes zal er niemand afvallen. Je krijgt gewoon een cijfer voor je opdracht, en degene die aan het eind van de competitie het hoogste gemiddelde heeft, wint. Elke ronde heeft een duur van twee weken, om de kans van uitschrijvers tot een minimum te pushen.

    De beoordeling
    Wij zullen natuurlijk letten op spellingsfouten, juiste interpunctie, en grammaticafoutjes, maar ook op je schrijfstijl en verhaal zelf. 'Slim doen' en een bèta-aanvraag doen zal je niet verder helpen: In mijn wedstrijd mag dit niet, en het zal meteen opgemerkt worden (met dank aan de supergave bèta-juryleden).
    Overigens moeten alle opdrachten voor deze wedstrijd geschreven zijn, en geen stand-alones die je nog ergens hebt liggen. Probeer je volledig op de opdracht te focussen en daar wat voor te schrijven, ipv iets erin voegen 'wat er een beetje op lijkt'.

    De prijs
    De eer :Y)

    Opdracht van deze twee weken:

    OPDRACHT 1

    Omdat ik jullie allemaal een beetje wil leren kennen, en jullie schrijfstijlen ook, is dit een soort kennismakings-opdracht. Ik wil dat jullie schrijven over iets dat dicht bij je staat. Dat hoeft niet iets droevigs te zijn: ook iets dat je ontzettend blij heeft gemaakt, of wat je leuk vindt om te doen. Maak er iets eigens van, daar schrijf je ook het beste op (:
    INLEVERDATUM: 10 november 2011
    WOORDENLIMIET: min. 500 woorden, max. 1500 (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:38 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Deze naakte kat nu ook. But you can do it, Sevda!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dears, I love you all, maar als ik vóór 0:00 uur geen inzendingen van Saepe, Counterpoise en Psychos heb, moet ik jullie uit de game zetten D:

    I know, maar ik weet echt niet waar ik over moet schrijven *panics*


    -

    Plaats nooit meer zo'n staar-foto.
    dan ga ik automatisch tien minuten nutteloos terug zitten staren -______-

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:40 ]


    -

    Lol, doe ik ook telkens. Lees anders de inzendingen van anderen?
    En DD: Graag O.O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Psychos schreef:
    (...)
    I know, maar ik weet echt niet waar ik over moet schrijven *panics*

    Schrijf over hoe besluitenloos je kan zijn...
    Of over hoe awsome het is dat je dezelfde naam hebt als mijn meest geniale nichtje!
    Of over hoe graag je lugubere dingen schrijft: het kan allemaal!


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wiarda schreef:
    Lol, doe ik ook telkens. Lees anders de inzendingen van anderen?
    En DD: Graag O.O

    *schiet in de lach*
    Verstuurd.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Schrijf over hoe besluitenloos je kan zijn...
    Of over hoe awsome het is dat je dezelfde naam hebt als mijn meest geniale nichtje!
    Of over hoe graag je lugubere dingen schrijft: het kan allemaal!

    Correctie: JIJ houdt van lugubere dingen. Want geef toe: Een driejarige peuter die met brandende blokjes speelt is ook niet het normaalste/liefste/schattigste (hoewel dat in jouw ogen wss anders is). En wáárom kan mijn neefje wel klokkijken, en heeft Toob daar nogsteeds moeite mee?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat kan ik dus niet, over mezelf schrijven.

    That's the @#@U&!Y^&@&! problem.
    Sorry, ik raak gefrustreerd als zoiets gebeurd :'x


    -

    Psychos schreef:
    Dat kan ik dus niet, over mezelf schrijven.

    That's the @#@U&!Y^&@&! problem.
    Sorry, ik raak gefrustreerd als zoiets gebeurd :'x

    I'm so sorry, dear. De volgende opdracht wordt beter en leuker (zeker voor sadis- ik bedoel lieve Saepe), I promise :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb er weinig aan dat de volgende opdracht beter word als ik de eerste opdracht niet eens in ga leveren schat :'D


    -

    Saepe schreef:
    (...)
    *schiet in de lach*
    Verstuurd.

    One problem. Er is nergens een "quote" knopje in een PB. FML.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Psychos schreef:
    Ik heb er weinig aan dat de volgende opdracht beter word als ik de eerste opdracht niet eens in ga leveren schat :'D

    Ooooh, maar jij gaat heus wat inleveren <3
    Desnoods lever je iets barreslechts in, ik weet zeker dat je dat zo weer in hebt gehaald in de 4 opdrachten die hierna komen (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Correctie: JIJ houdt van lugubere dingen. Want geef toe: Een driejarige peuter die met brandende blokjes speelt is ook niet het normaalste/liefste/schattigste (hoewel dat in jouw ogen wss anders is). En wáárom kan mijn neefje wel klokkijken, en heeft Toob daar nogsteeds moeite mee?

    Dat is nog niet eens luguber! Heb je ooit Her rules gelezen? Dát is luguber en gestoord, niet mijn kleine meisje. Zij is niet schattig, maar echt niet luguber.
    En ik heb geen idee waarom Toob geen klok kan kijken, maar Aram kan dat heel goed. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    .. Krijgen we de volgende opdracht iets waarmee we sadistisch kunnen zijn? OMFG EPIC! I want! I want! GIVE ME!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maar dan krijg ik slechte puntjes en dan word ik depressief en ik weet niks dus ik denk dat ik de rest maar gewoon succes wens en dit topic vol ga stalken (no_chears)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -