• Still 56 Days -- or -- 8 Weeks and 0 Days left, till I go to New Zealand! Omgoooooosh, ik kan echt niet meer wachten! *O*
    Krijg elke dag meer vlinders in mijn buik. Nog hèèl even doorbijten en ik ben eindelijk weer bij mijn mannetje (na een jaar!)! En voor het eerst in een prachtig land als Nieuw Zeeland! (bloos)
    3 maanden ga ik voor degene die het nog niet weten!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:33 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is echt geweldig =D
    Heel veel plezier ginder!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    superleuk :3
    hopelijk gaat de tijd snel :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wel een leuk nerveus gevoel lijkt me. :'D


    Your make-up is terrible

    Als je ons maar op de hoogte houd van het geweldige weer daar. -een soort van kennis van mij heeft daar gezeild een keer echt jaloers.-


    SLOAN.

    Assassin schreef:
    Wel een leuk nerveus gevoel lijkt me. :'D



    Mehhhh ... Ja en nee. Aan de ene kant heel leuk natuurlijk, maar aan de andere kant ... Al dat wachten ... Helemaaaaal niet leuk! ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    Wel een leuk nerveus gevoel lijkt me. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Had jij niet ooit een topic gemaakt dat je in de kerst naar hem toe zou? of met de kerst? of met nieuw jaar? :'3

    En heel veel plezier! <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Had jij niet ooit een topic gemaakt dat je in de kerst naar hem toe zou? of met de kerst? of met nieuw jaar? :'3

    En heel veel plezier! <3


    Over 8 weken is het 22 december, 24 december kom ik er maar aan. Reken maar uit. ;)
    Ik kom de dag voor kerst aan dus. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Verras 'm met een beeldje van een Hollandse molen _O_


    Let it come and let it be

    Thanks all! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het echt geweldig voor je! *O*
    Heel, heel veel plezier, en laat ons nog wat weten hoe het daar is <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    Verras 'm met een beeldje van een Hollandse molen _O_


    In rasta kleuren! Of Delfts Blauw...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik vind het echt knap van je dat je zo'n lange afstandsrelatie vol houd !
    Ik word al bijna gek als ik mijn vriend een week niet zie- en die woont 20 km van me af :P-


    I solemny swear i am up to no good

    CRL schreef:
    ik vind het echt knap van je dat je zo'n lange afstandsrelatie vol houd !
    Ik word al bijna gek als ik mijn vriend een week niet zie- en die woont 20 km van me af :P-


    Ik zie hem sinds mijn 18e een keer per jaar. We zijn nu al 4 jaar samen, dus ja, ik houd het wel aardig vol denk ik. :'D
    Ware liefde overwint alles. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit klinkt misschien heel stom, maar hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? ^^

    En heel veel plezier gewenst in Nieuw Zeeland, volgens een uitwisselingsstudente is het daar echt prachtig!


    "Well, well. Look who we've got here!"