• Still 56 Days -- or -- 8 Weeks and 0 Days left, till I go to New Zealand! Omgoooooosh, ik kan echt niet meer wachten! *O*
    Krijg elke dag meer vlinders in mijn buik. Nog hèèl even doorbijten en ik ben eindelijk weer bij mijn mannetje (na een jaar!)! En voor het eerst in een prachtig land als Nieuw Zeeland! (bloos)
    3 maanden ga ik voor degene die het nog niet weten!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:33 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LostPromises schreef:
    superleuk :3
    hopelijk gaat de tijd snel :3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Veel plezier met het uittesten van je nieuwe zweepjes :P

    nieuw zeeland lijkt me mooi :D Neem een kiwi mee :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat geweldig!!!


    I was an angel living in the garden of evil

    RainbowDash schreef:
    Veel plezier met het uittesten van je nieuwe zweepjes :P

    nieuw zeeland lijkt me mooi :D Neem een kiwi mee :D


    Hij heeft niks met BDSM ): We zijn met bijna alles het tegenovergestelde, maar dat is ook wel fijn. Balanceert de boel weer een beetje :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hij heeft niks met BDSM ): We zijn met bijna alles het tegenovergestelde, maar dat is ook wel fijn. Balanceert de boel weer een beetje :')
    Mihihihi you've still got me <3


    Life is hard and then we die

    Ahw, wat leuk! Veel plezier! (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mihihihi you've still got me <3


    True, dat is het andere deel van de balans (wbw)
    Nog 55 daagjes!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.