• Still 56 Days -- or -- 8 Weeks and 0 Days left, till I go to New Zealand! Omgoooooosh, ik kan echt niet meer wachten! *O*
    Krijg elke dag meer vlinders in mijn buik. Nog hèèl even doorbijten en ik ben eindelijk weer bij mijn mannetje (na een jaar!)! En voor het eerst in een prachtig land als Nieuw Zeeland! (bloos)
    3 maanden ga ik voor degene die het nog niet weten!

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:33 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    (huil)
    I'm gonna miss you <3


    Life is hard and then we die

    Dehumanized schreef:
    (...)

    In rasta kleuren! Of Delfts Blauw...

    Of gewoon die klompenpantoffels van de schoenenreus :9~


    Let it come and let it be

    Roux schreef:
    Dit klinkt misschien heel stom, maar hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? ^^

    En heel veel plezier gewenst in Nieuw Zeeland, volgens een uitwisselingsstudente is het daar echt prachtig!



    Ik verwarde hem met iemand anders op een forum ... Lang verhaal, maar door een misverstandje heb ik hem dus leren kennen. ;]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Countenance schreef:
    (...)
    Of gewoon die klompenpantoffels van de schoenenreus :9~



    JA! Hij zeurt altijd over koude voeten, dat is ideaal. :'D
    Zouden ze die nog hebben dan? o.ô


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    (huil)
    I'm gonna miss you <3


    Come with me! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    JA! Hij zeurt altijd over koude voeten, dat is ideaal. :'D
    Zouden ze die nog hebben dan? o.ô

    Ja als het goed is zijn ze nu nog maar 5 of 10 euro :9~
    Zag ze deze week nog liggen :3


    Let it come and let it be

    Dehumanized schreef:
    (...)


    Ik verwarde hem met iemand anders op een forum ... Lang verhaal, maar door een misverstandje heb ik hem dus leren kennen. ;]


    Haha cute ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Come with me! *O*
    But then you have to pay for a pet as well ;( I wouldn't want you to have to pay for that ;(


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)But then you have to pay for a pet as well ;( I wouldn't want you to have to pay for that ;(


    Mmm, we kunnen vast wel een plekje in de garage vrijmaken. Moet je alleen je eigen ticket van tussen de 1500 en 2000 bij elkaar zien te schrapen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Aaah, zalig! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ga je zo missen (wedding) Maar ik kom lekker nog een keer langs voor je weggaat, dat móet gewoon! (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    Ik ga je zo missen (wedding) Maar ik kom lekker nog een keer langs voor je weggaat, dat móet gewoon! (no_chears)


    Jullie moeten allemaal gewoon mij van mijn liefjes. :'D
    Dan schoppen we z'n moeder en stiefvader er gewoon uit en nemen we die boel over!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Negligible schreef:
    Dat is echt geweldig =D
    Heel veel plezier ginder!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Heey, de rol van nerveus is al bezet :@

    Hahaha xD Nee, ik vind het erg leuk voor je! Heel veel plezier daar! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Heey, de rol van nerveus is al bezet :@

    Hahaha xD Nee, ik vind het erg leuk voor je! Heel veel plezier daar! (flower)


    Dan kom je de komende 8 weken maar bij mij logeren om die rol goed uit te voeren :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.