• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

    De overledenen
    - Jack
    - Shenley


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:27 ]


    -

    Cassie - District 9
    Rustig blijven we daar staan, in ons kleine kringetje. Ik zal ze missen. God, wat zal ik ze missen. Maar mijn besluit staat vast. Drie dagen, en geen seconde langer. De anderen komen binnen, maar ik blijf stil. Dit moment is van mij, en ik wil het niet meer kwijt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, of moet doen. Ik hou alleen de handen van Saph en Cassie stevig vast.
    Saph gaf haar nog wat advies en ik zou willen dat ik dat ook kon doen, maar wat weet ik nou af van de arena? Niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik loopnaar het dak en zie dat daar Amycus en Felan staan.
    "Het spijt me alsik jullie stoor, maar Felan je moet zometeen de Arena in." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Afscheid? o_o
    Amycus zit zich dood te generen, en Felan is emotioneel gefrustreerd :'D]


    -

    Brianna
    Gezien mijn styliste kennerlijk niet van plan was me kleren te geven liep ik als verdoofd naar mijn kamer en trok de enige kleren aan die ik nog had van thuis. Ik liep, helemaal alleen, naar de plek waar ik de arena in zou gaan en er hoogstwaarschijnlijk nooit meer levend uit zou komen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Daiyh
    De bewakers hielden hun afstand, ik hoefde maar een klein teken te geven. nog even. Ik druk Chiara tegen me aan en strijk mijn lippen tegen de haren. Geen diepe, verlangende kus deze keer. Geen afscheid. Gewoon een, tot ziens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ja, ik moet ook gaan,' mompelde ze, en schraapte haar keel even. Het was tijd om Tariq en Raechell te zoeken, als die er niet al waren. Even wierp ze een blik op Felan, om zich vervolgens om te draaien. Ze kreeg zichzelf echter niet zover om weg te lopen.


    -

    James
    "Ik ga even" mompel ik en ga opzoek naar Jill.
    Al snel vind ik haar en sluit haar in mijn armen en laat de tranen rollen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cassie - District 9
    'En jullie... Blijven lachen, hè,' zeg ik. Er verschijnt een glimlachje op mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    "Ik moet maar eens gaan," begon hij, juist op het moment dat hij Primrose aan zag komen.
    "Ik weet het!" riep hij haar toe. Hulpeloos schoot zijn blik tussen de twee meisjes heen en weer. Op dat moment kon het hem even niet schelen dat hij te laat zou komen, of wat dan ook.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    een bewaker duwd Cassie de ijzeren plaat op. Drie dagen had ik om haar te helpen. ik nam een paar stappen achteruit en sleog mijn armen om Fayan heen. Ik had het gevoel alsof ikz elf elk moment omhoog kon schieten naar de arena.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ze voelde de vragende blikken van de bewakers, ze kenden Daiyh, vroegen zich waarschijnlijk af wat hij met een tribute moest. Wat hij überhaupt met een meisje moest.
    Haar lippen drukten zich tegen de zijne, haar handen legde ze op zijn borst.


    -

    [ Nuh D: ik verslikte me in hete thee en morste tussen mn uhm.. decoloté, om eht netjes te zeggen.
    Ish hot o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Nog voor dat ik het goed besef, houdt James me stevig vast. Ik zie de tranen over zijn wangen stromen, en als ik dat zie kan ik me ook niet meer inhouden. Alles moet eruit, de spanning, de opgekropte emoties.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Brianna
    Eenmaal in de ruimte aangekomen zag ik allemaal groepjes mensen staan, afscheid nemen. Ik kreeg een brok in mijn keel. Wie nam er nou afscheid van mij? Ik liep gewoon naar een random plaat en ging er op staan. Éen enkele traan stroomde over mijn wang, maar ik draaide me om zodat de anderen het niet zouden zien. Laat de ondergang maar komen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.